Sikorka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Njah.. Det roligaste med Jedi Outcast är när man kör på en server som tillåter fusk... -- Edit: Bild från en fusk server.. http://img187.imageshack.us/img187/3904/blott2kq.th.jpg Redigerad 9 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Har sett den väggen rätt så ofta, vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor. Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. Redigerad 9 oktober, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor. Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. MoriX är ledaren, så han bestämmer. Men för mig är det ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor. Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. Håller med, har inte titta till forumet så ofta, så ja missade när ni upptäckte jk2's storhet. Ni borde antingen köra nya trials, där members möter utmanare eller nått, annars får vi väl skapa en till klan...eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Testade nyss demo på Jedi Knight - Jedi Academy .. någon som vet var man kan köpa detta spel på en svensk sida? Glömde ju att säga att det är grymt roligare än Jedi Outcast Redigerad 9 oktober, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är det lugnt. Och för mig är jag ganska säker på att det inte var någon cdkey. Man kan ha två svärd eller ett dubbelsvärd. Det finns mer extraattacker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har Jedi Academy, det äger så jävla skönt spel online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor. Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. Eftersom du säger så så är de såklart vi fixar en plats. skicka PM med info x-fire å msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Har installerat både Jedi Outcast och Jedi Academy nu. Men grafiken är helt 'focked up. Har upplösningen på max, samma sak på grafikinställningarna. Men det körs ändå på 800x600, vissa partikeleffekter (t.ex rök) är grönt och bilden ser ut att vara vitknottrig. Har ett GeForce 7800GTX med senaste drivrutinerna, DirectX, osv. Redigerad 10 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har sett den väggen rätt så ofta, vad är det för nåt? Det är en laser vägg som det inte går att springa igenom förutom om man är i samma lag som den som kastade ut den.. Vet inte hur man använder den.. -- Sett att det finns spelare som använder bärbara kanoner och små vita flygande bollar som skjuter laser.. Hur får man och använder man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jedi Academy FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Det är en laser vägg som det inte går att springa igenom förutom om man är i samma lag som den som kastade ut den.. Vet inte hur man använder den.. -- Sett att det finns spelare som använder bärbara kanoner och små vita flygande bollar som skjuter laser.. Hur får man och använder man dom? Man får plocka upp dom som man plockar upp vapen. Sedan för att använda dom så ska man trycka [ för att kolla åt ena hållet och ] för andra.. Ni fattar vad jag menar. MEN det ska vara "[" och "]" för internationelt (gissar jag på att det heter då) tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Man får plocka upp dom som man plockar upp vapen. Sedan för att använda dom så ska man trycka [ för att kolla åt ena hållet och ] för andra.. Ni fattar vad jag menar. MEN det ska vara "[" och "]" för internationelt (gissar jag på att det heter då) tangentbord. Provade precis det. Jag hittade ett nytt move. Man hukar sig och sen trycker man en gång på ljussabel-knappen, så gör jedin ett slag som tar största delen av livet. Det funkar med blå slags-teknik, vet inte hur det är med dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Gammalt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Äntligen är jag tillbaka i sverige!!! Bara så alla i "klanen" vet. (Jag var borta 8 dagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Har installerat både Jedi Outcast och Jedi Academy nu. Men grafiken är helt 'focked up. Har upplösningen på max, samma sak på grafikinställningarna. Men det körs ändå på 800x600, vissa partikeleffekter (t.ex rök) är grönt och bilden ser ut att vara vitknottrig. Har ett GeForce 7800GTX med senaste drivrutinerna, DirectX, osv. Har du upplösningen på 2*** x 1*** nånting? Det hade jag och jag fick samma problem som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Får man frågade hur skillade ni är? Började ni lira nu eller har ni hållt på ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Får man frågade hur skillade ni är? Började ni lira nu eller har ni hållt på ett tag? Lördag förra veckan körde de flesta av oss igång. Jag, som tipsade om spelet, började en dag innan. Vi är inte världens bästa men vi kan kick ass ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Har du upplösningen på 2*** x 1*** nånting? Det hade jag och jag fick samma problem som dig. Jupp. Vad har du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts