Jump to content

Jedi Outcast GTAsajten Klan


MoriX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor.

Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. >_<

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor.

Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. >_<

MoriX är ledaren, så han bestämmer. Men för mig är det ok. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor.

Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes.  >_<

Håller med, har inte titta till forumet så ofta, så ja missade när ni upptäckte jk2's storhet.

Ni borde antingen köra nya trials, där members möter utmanare eller nått, annars får vi väl skapa en till klan...eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GAH. Just snyggt att jag har missat att kolla min inbox på flera veckor.

Där gick man miste om en fin plats i en klan, finns det inga möjligheter för mig att få vara med endå? Jag har stoor talang, har lirat till och från sen spelet släpptes. >_<

Eftersom du säger så så är de såklart vi fixar en plats.

skicka PM med info

x-fire å msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har installerat både Jedi Outcast och Jedi Academy nu. Men grafiken är helt 'focked up. Har upplösningen på max, samma sak på grafikinställningarna. Men det körs ändå på 800x600, vissa partikeleffekter (t.ex rök) är grönt och bilden ser ut att vara vitknottrig.

Har ett GeForce 7800GTX med senaste drivrutinerna, DirectX, osv.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett den väggen rätt så ofta, vad är det för nåt? :huh:

Det är en laser vägg som det inte går att springa igenom förutom om man är i samma lag som den som kastade ut den.. Vet inte hur man använder den..

--

Sett att det finns spelare som använder bärbara kanoner och små vita flygande bollar som skjuter laser.. Hur får man och använder man dom? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en laser vägg som det inte går att springa igenom förutom om man är i samma lag som den som kastade ut den.. Vet inte hur man använder den..

--

Sett att det finns spelare som använder bärbara kanoner och små vita flygande bollar som skjuter laser.. Hur får man och använder man dom? :P

Man får plocka upp dom som man plockar upp vapen.

Sedan för att använda dom så ska man trycka [ för att kolla åt ena hållet och ] för andra.. Ni fattar vad jag menar. MEN det ska vara "[" och "]" för internationelt (gissar jag på att det heter då) tangentbord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får plocka upp dom som man plockar upp vapen.

Sedan för att använda dom så ska man trycka [ för att kolla åt ena hållet och ] för andra.. Ni fattar vad jag menar. MEN det ska vara "[" och "]" för internationelt (gissar jag på att det heter då) tangentbord.

Provade precis det.

Jag hittade ett nytt move. Man hukar sig och sen trycker man en gång på ljussabel-knappen, så gör jedin ett slag som tar största delen av livet. Det funkar med blå slags-teknik, vet inte hur det är med dom andra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har installerat både Jedi Outcast och Jedi Academy nu. Men grafiken är helt 'focked up. Har upplösningen på max, samma sak på grafikinställningarna. Men det körs ändå på 800x600, vissa partikeleffekter (t.ex rök) är grönt och bilden ser ut att vara vitknottrig.

Har ett GeForce 7800GTX med senaste drivrutinerna, DirectX, osv.

Har du upplösningen på 2*** x 1*** nånting? Det hade jag och jag fick samma problem som dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...