MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vi välkommnar Green_Goblin Välkommen, har du xfire bör du lägga till alla i klanen som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kan man ladda ner Skins som man kan använda online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja, från jkfiles.com något sådant där. Det finns till JK2 och JK3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Okej, Tack, Men är du säker på att du stavade adressen rätt? Jag kommer nämligen fram till nån engelsk järnaffär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Okej, Tack, Men är du säker på att du stavade adressen rätt? Jag kommer nämligen fram till nån engelsk järnaffär.. Jag sa något sådant där... Men länken kommer här. http://jediknight2.filefront.com/ Skulle in en tvåa. Det är från filefront men men. Spelar det någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Man kan ladda ner hur mkt som helst att andvända online. ja har darth maul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Man kan ladda ner hur mkt som helst att andvända online. ja har darth maul Har Buffy, Snake, Raiden och någon Matrix-liknande kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har, några olika versioner på Lord Sidious, Darth Vader, Mace Windu, Lady Brenna( samma ras som näste herre i raden), Darth Maul, Count Dooku och så använder jag Count Dookus lasersvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 I vilken map ska man lägga skinsen? när jag lägger den i base så funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Lucasart/GameData/Base... Något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Lucasart/GameData/Base... Något sådant. Japp där ska dom ligga. pk3 filer ( eller vafan dom heter. något sånt ) ska ligga där iaf. sen finns de servrar som inte tillåter skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vad skall hända när man lägger in ett Skin i base..? Är det bara att starta spelet och välja skinet i Player listan? Fungerar iaf inte för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vad skall hända när man lägger in ett Skin i base..? Är det bara att starta spelet och välja skinet i Player listan? Fungerar iaf inte för mig.. Har du packat upp det? För jag gjorde samma sak och det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Fungerar ändå inte. -- En liten fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Förlåt för dubbel post.. :'( -- May The Force Be With You Kyle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Förlåt för dubbel post.. :'( -- May The Force Be With You Kyle! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kommer vara inaktiv med spelandet då jag har *host* förstört mitt nätaggregat.. Så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Kommer vara inaktiv med spelandet då jag har *host* förstört mitt nätaggregat.. Så ni vet Hehe, I know Btw, post nr 1337 Redigerad 9 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nån nörd som vill spela nu ? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts