Bubbli Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vad gör klanledaren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vad gör klanledaren då? Säg det ^^ EN PLATS KVAR. eftersom weener inte svarar på PM eller något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Säg det ^^ EN PLATS KVAR. eftersom weener inte svarar på PM eller något! Fixar datorn imorrn alternativt i övermorgon. Då ska ni få se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vad gör klanledaren då? Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Skulle va kul och lira mot er, endast sabers duels då . Hoppas ni drar upp en server nu i helgen så ska ja piska upp er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 JAG VILL HA SISTA PLATSEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 JAG VILL HA SISTA PLATSEN! Blir upp till GiZmo, tror jag. PM:a han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag kan möta hela Klanen.. Ensam.. Har just börjat spela.. Slaktar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag kan möta hela Klanen.. Ensam.. Har just börjat spela.. Slaktar.. Upp till bevis i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Wattafuck.. jag vill inte vara ledaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Upp till bevis i helgen? Jag är på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Upp till bevis i helgen? Om ni vågar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Wattafuck.. jag vill inte vara ledaren Ska jag vara det då? eller? ja kan ju editera den här tråden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 JAG VILL HA SISTA PLATSEN! Läs förstaposten. fixa samma info som står på alla . sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Wattafuck.. jag vill inte vara ledaren Klart som godis att du ska vara ledaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Klart som godis att du ska vara ledaren! Nej! Palla de^^ Eftersom MoriX skapade denna tråden och att de (antagligen?) var hans ide att skapa en klan så, ja, MoriX är ledaren (Med mig som sin andre hand ) (dock inte högra, utan den vänstra, är ju inte bög!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nej! Palla de^^ Eftersom MoriX skapade denna tråden och att de (antagligen?) var hans ide att skapa en klan så, ja, MoriX är ledaren (Med mig som sin andre hand ) (dock inte högra, utan den vänstra, är ju inte bög!) BAAAAH!. men.. hur vet du att han inte är vänsterhänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ahh JK2 var kul, för 2-3 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 BAAAAH!. men.. hur vet du att han inte är vänsterhänt? Meh! Då får jag väll så brevid han och säga vad jag tycker o tänker om olika saker eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Vi välkommnar Green_Goblin Redigerad 7 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts