ZliPp Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Jo, roligast med svärd. Btw, vi borde lira igen i helgen. Redigerad 5 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Bara för att du inte kan kontrolera dom. Blixtarna är roliga och likså "grip". När man väl kan kontrollera dom. ASSKOJ! Men det blir nog roligare om man kompromissar för jag gillar inte skjutvapnena. Det blir liksom inte lika skoj när man slåss och någon kommer med ett raketgevär och skjuter in i klungan. Ord, force är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Själv håller jag med dem som tycker att det är roligare med endast ljussvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Någon som vill spela? Jag går in på en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Själv håller jag med dem som tycker att det är roligare med endast ljussvärd. Det är ju för du äger på ljussabel, jag är inte lika bra Btw så http://img311.imageshack.us/my.php?image=j...180801340we.png Redigerad 5 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Det är ju för du äger på ljussabel, jag är inte lika bra Btw så http://img311.imageshack.us/my.php?image=j...180801340we.png Några bilder när jag kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jo, roligast med svärd. Btw, vi borde lira igen i helgen. Jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tänkte öppna port till JK2... Någon som vet vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jo, roligast med svärd. Btw, vi borde lira igen i helgen. Jepp, spelade till halv tre i helgas, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jepp, spelade till halv tre i helgas, va? Aaa de ska vi göra om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Det är ju för du äger på ljussabel, jag är inte lika bra Hihi träning ger färdighet, nämen jag vinner oftast dueller med lite tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Man ska bara göra "Redblabla" tricket så dör folk på ett slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Man ska bara göra "Redblabla" tricket så dör folk på ett slag jepp och vara snabb att kontra om nån försöker göra den på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fick precis ljussabeln och force på singel. Lärde mig lite nytt om dom olika force-powers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fick precis ljussabeln och force på singel. Lärde mig lite nytt om dom olika force-powers. Men FU vad då ? orka singelplayer . de suger eller lärde du dig va dom gör bara? eller finns de "special attaker" för varje force? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Men FU vad då ? orka singelplayer . de suger eller lärde du dig va dom gör bara? eller finns de "special attaker" för varje force? Rätt så rolig storyline. Fick reda på hur man försvara sig mot grip, push eller vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Låter kul det där spelet, Vänta lite så ska jag skörda en potatis och så provsmakar vi den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Omröstningen är så gott som över, GiZmo fick 10 röster, MoriX 1, och resten 0 Vi kan konstantera att GiZmo är klanens ledare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vi kan konstantera att GiZmo är klanens ledare... Nej! No! Never! ME IS THE LEADER! RAISE ME TO THE SKY!! BWAARGH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 In your dreams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts