momo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Kan någon hjälpa när jag trycker på spelet och det startar men sen så står det GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem AHHHHHHH!! Edit:vet vad som är felet nu jag har för dåligt grafikort fast det gör inget min brosa har en ny grafik kort som jag ska få :wub: ska fixa så fort jag kommer hem från skolan imorgon Redigerad 3 oktober, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vänta bara tills jag har burit hem det ifrån busken. Då ska det spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Ska tipsa om en bana Invictues, Bubbli och jag spelat en halvtimme, den måste laddas ner men är ruggigt bra. http://jediknight2.filefront.com/file/Grif...i_Council;13791 Lägg den i Gamedata -> Base Redigerad 4 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Yeah... Ägde ju fan i.. förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ska tipsa om en bana Invictues, Bubbli och jag spelat en halvtimme, den måste laddas ner men är ruggigt bra. http://jediknight2.filefront.com/file/Grif...i_Council;13791 Funkar de me server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Funkar de me server? Jepp, men man måste som sagt har laddat ner banan först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jepp, men man måste som sagt har laddat ner banan först Yääy. ja fixar banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Yääy. ja fixar banan Banan är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Hjälp igen när jag trycker på begin så laddar spelet men sen så står det Error: game cd not in drive nånting sånt kan nån hjälpa!! MoriX hur fick du detta spel att funka Redigerad 4 oktober, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har du mountat iso`n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Har du mountat iso`n? Nej ska göra det nu. Edit: TACKAR så mycket nu funkar det. Redigerad 4 oktober, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Nej ska göra det nu. Jo, hehe, glömde också bort det först. Btw, börjar bli lite mycket "förbjudet snack¨" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ska vi lira nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Ska vi lira nån? Ikväll kan jag KANSKE vara med ! Redigerad 4 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ikväll kan jag KANSKE vara med ! Klockan? 7 passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Ja . som sakt har jag och några startat en klan i Jedi Outcast.. Namnet är såklart [GTAsajten] Medlemmar: Weener [VÄNTAR PÅ INFO] Momo [X-fire : rittorrent. Msn: ? ] Invictus [X-fire : kamikaeze. Msn: Kamikaeze@hotmail.com] Zlipp [ X-fire : Zlipp. Msn : Zlipp@hotmail.com ] MoriX [X-fire : mm91xxx. Msn: mm__91@hotmail.com] ZewoX [X-fire : zewox. Msn: kossamu1@hotmail.com] RadiuZ [X-fire radiuzzz: . Msn: radiuz_halmstad@hotmail.com] Sniper [X-fire : x. Msn: x] Bubbli [X-fire : Bubbli. Msn: bubblivaupptaget@hotmail.com] Fullt Vill ni möta oss. Spela å ha kul bara. Skriv! Mitt msn är ronaldo_jano@hotmail.com Redigerad 24 mars, 2010 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Mitt msn är ronaldo_jano@hotmail.com Skrev in dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Usch.. Forces suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Bara för att du inte kan kontrolera dom. Blixtarna är roliga och likså "grip". När man väl kan kontrollera dom. ASSKOJ! Men det blir nog roligare om man kompromissar för jag gillar inte skjutvapnena. Det blir liksom inte lika skoj när man slåss och någon kommer med ett raketgevär och skjuter in i klungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 ..precis. ingen force och så svärd! BARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts