MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja . som sakt har jag och några startat en klan i Jedi Outcast.. Namnet är såklart [GTAsajten] Medlemmar: Green_goblin [X-fire : greengoblin1024. Msn: ------@hotmail.com] Momo [X-fire : rittorrent. Msn: ronaldo_jano@hotmail.com] Invictus [X-fire : kamikaeze. Msn: Kamikaeze@hotmail.com] Zlipp [ X-fire : Zlipp. Msn : Zlipp@hotmail.com ] MoriX [X-fire : mm91xxx. Msn: mm__91@hotmail.com]<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>LEDARE</span> ZewoX [X-fire : zewox. Msn: kossamu1@hotmail.com] RadiuZ [X-fire radiuzzz: . Msn: radiuz_halmstad@hotmail.com] Sniper [X-fire : x. Msn: x] Bubbli [X-fire : Bubbli. Msn: bubblivaupptaget@hotmail.com] Fullt Vill ni möta oss. Spela å ha kul bara. Skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vi välkommnar vår nya medlem Invictus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Spelet är riktigt skojj!, fler borde joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad går det ut på? Kan man bara springa runt och slå med lasersvärd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad går det ut på? Kan man bara springa runt och slå med lasersvärd eller? Ja typ =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ska bara leta klart i busken och träna lite, sen kan jag va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Vad går det ut på? Kan man bara springa runt och slå med lasersvärd eller? Finns olika modes tex deathmatch, saber-only deathmatch, team capture the flag. Man kan ha både ljussvärd, vapen & Jedikrafter Redigerad 2 oktober, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag är gärna med... efter att busken vuxigt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Håller på att leta i busken när det är klar vill någon köra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Visst! ni som vill vara med får det Cortez. va inte så negativ. spela spelet istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag lirade de innan idag.. fick typ 3 kills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag lirade de innan idag.. fick typ 3 kills.. Bra början.. jag fick 30+ ^^ Vill du vara med i klanen? bara 3 platser kvar ! . 10 max i klanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ahh lägg till mig.. om ni vill.. suger.. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Morix lägg till mig skickade pm till dig ochså, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag vill gärna vara med, om det finns plats kvar. Är en gammal trogen Jedi Outcast spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag vill gärna vara med, om det finns plats kvar. Är en gammal trogen Jedi Outcast spelare. Japp. sista platsen välkommna! Kolla PM !!! Redigerad 2 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Så nu har jag gjort allt du sa förutom att spelet inte laddad klart fast det går fort. Edit:ska gå och titta på fotboll nu Redigerad 2 oktober, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Så nu har jag gjort allt du sa förutom att spelet inte laddad klart fast det går fort. Edit:ska gå och titta på fotboll nu X-fire då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Lattjo igår då vi spelade tills halv 3 på natten. Tog en hel del bilder och filmer med fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hur gammalt är jedi outcast ? har för mig att jag har spelat det men det var länge sen isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts