Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion


thotim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vet inte vad jag ska göra med det här spelet, OM det kommer till PS3 så blir det ett självfallet köp. Nån Xbox 360 blir det inte och datorn är på tok för kass. Jag får väl bara hoppas...

Det Måste komma till PS3!

Vart hörde du ryktena om att det kanske skulle komma till det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag SKA ha antingen en boXX, en PS3 eller en Rev, och Oblivion är ett måste!, så det ser ut som mitt val är gjort!    hrmf...  <_<

aja, men ska inte ropa hej, den kanske är bra  :)

Jag tror faktiskt att du kommer att bli ganska nöjd med Xbox360 om du nu köper en. Så var det med Gamecube som jag först köpte för ett enda spel, sen började jag gilla den när jag köpte fler spel.

Xbox360 har ju flera lovande titlar på gång, Call of Duty 2, Gears of War, Perfect Dark Zero, Halo 3, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 m.fl.

Jag tror att du kommer att bli nöjd med den, dessutom kommer den ju att funka som värsta mediamaskinen som spelar upp musik, film osv.

Jag funderar på att köpa en sån. ;P

Annars kan man ju köpa den "billiga" versionen för 3000 kr om man bara ska ha den till att köra Oblivion, även om spelet lär funka bättre om man köper den dyra med hårddisk. ;)

För att det inte ska bli för mycket offtopic kan jag ju tillägga att det ska bli spännande att se vad systemkraven på Oblivion kommer att bli, de lär ju vara höga ;)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror faktiskt att du kommer att bli ganska nöjd med Xbox360 om du nu köper en. Så var det med Gamecube som jag först köpte för ett enda spel, sen började jag gilla den när jag köpte fler spel.

Xbox360 har ju flera lovande titlar på gång, Call of Duty 2, Gears of War, Perfect Dark Zero, Halo 3, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 m.fl.

Jag tror att du kommer att bli nöjd med den, dessutom kommer den ju att funka som värsta mediamaskinen som spelar upp musik, film osv.

Jag funderar på att köpa en sån. <_<

Annars kan man ju köpa den "billiga" versionen för 3000 kr om man bara ska ha den till att köra Oblivion, även om spelet lär funka bättre om man köper den dyra med hårddisk. ;)

För att det inte ska bli för mycket offtopic kan jag ju tillägga att det ska bli spännande att se vad systemkraven på Oblivion kommer att bli, de lär ju vara höga ;)

Jodå, visst kommer jag bli nöjd... problemet är bara att jag vill ha Motor Storm och GTA4 som kommer till PS3, och jag vill också ha en Rev. och nya Zelda...

och jag kan inke köpa alla (nu iaf.) sen om ett år när jag förhopningsvis har jobb kan jag köpa alla :);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, läste att xbox 360 verisonen skulle vara snyggare än PC verisionen. <_<

Det stämmer. XBox 360 är mycket mer avanserad än de PC som finns ute just nu och för att så många som möjligt ska kunna spela spelet har de fått sänka grafiken och andra saker för att kraven ska bli mindre. Dessutom har de fått slopa vissa effekt system som inte går att göra på datorn. (De grejor som är speciella för XBox 360)

Vet inte hur det blir med Oblivion till PS3. Spelet var ett av de första som anonserades till PS3 men sen dess har inget sagts om det. Min gissing är att Microsoft gjorde en överenskommelse för att få ensam rättigheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...