Hummler Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fredrico tipsade mig om denna 20 minuter långa highres gameplay filmen av Oblivion. Har inte så mycket mer att säga...Tankar den just nu! Vilken film? Ser ingen länk eller nått.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vilken film? Ser ingen länk eller nått.. ? Smileyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Smileyn Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vet inte vad jag ska göra med det här spelet, OM det kommer till PS3 så blir det ett självfallet köp. Nån Xbox 360 blir det inte och datorn är på tok för kass. Jag får väl bara hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vet inte vad jag ska göra med det här spelet, OM det kommer till PS3 så blir det ett självfallet köp. Nån Xbox 360 blir det inte och datorn är på tok för kass. Jag får väl bara hoppas... Det Måste komma till PS3! Vart hörde du ryktena om att det kanske skulle komma till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Räkna inte med att det kommer till PS3, liten chans att den kommer senare som Vice City och SA kommer till boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Räkna inte med att det kommer till PS3 Näe, jag vill ju inte bli besviken, men jag Hoppas verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Huvudsaken är iaf att det kommer till pc. Får nog ta å förhandsboka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hmm, ska man bli tvungen att köpa boXXen... Jag måste ha detta spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hmm, ska man bli tvungen att köpa boXXen... Jag måste ha detta spel.... 4500 för ett spel, det blir dyrt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 4500 för ett spel, det blir dyrt :'( 4600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 4600. Vah? Ska det kosta så mycket för ett spel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vah? Ska det kosta så mycket för ett spel!? X360 kommer att kosta 4000 sen så kostar spelet 600 han måste ju ha x360 om han ska köra det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Huvudsaken är iaf att det kommer till pc. Får nog ta å förhandsboka... Men då måste man ha en bra pc också, och det har inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 4500 för ett spel, det blir dyrt :'( Jo, men jag SKA ha antingen en boXX, en PS3 eller en Rev, och Oblivion är ett måste!, så det ser ut som mitt val är gjort! hrmf... aja, men ska inte ropa hej, den kanske är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Såg just E3 videon (tror jag det var iaf). Om jag säger att jag är imponerad är det en grov underdrift. Det såg ut att kunna bli det bästa RPG:et som hittils släppts. Det som var mest imponerande var nog AI:n, WOW. *Längtar* Redigerad 3 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Jo, men jag SKA ha antingen en boXX, en PS3 eller en Rev, och Oblivion är ett måste!, så det ser ut som mitt val är gjort! hrmf... aja, men ska inte ropa hej, den kanske är bra Jag tror faktiskt att du kommer att bli ganska nöjd med Xbox360 om du nu köper en. Så var det med Gamecube som jag först köpte för ett enda spel, sen började jag gilla den när jag köpte fler spel. Xbox360 har ju flera lovande titlar på gång, Call of Duty 2, Gears of War, Perfect Dark Zero, Halo 3, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 m.fl. Jag tror att du kommer att bli nöjd med den, dessutom kommer den ju att funka som värsta mediamaskinen som spelar upp musik, film osv. Jag funderar på att köpa en sån. Annars kan man ju köpa den "billiga" versionen för 3000 kr om man bara ska ha den till att köra Oblivion, även om spelet lär funka bättre om man köper den dyra med hårddisk. För att det inte ska bli för mycket offtopic kan jag ju tillägga att det ska bli spännande att se vad systemkraven på Oblivion kommer att bli, de lär ju vara höga Redigerad 3 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag tror faktiskt att du kommer att bli ganska nöjd med Xbox360 om du nu köper en. Så var det med Gamecube som jag först köpte för ett enda spel, sen började jag gilla den när jag köpte fler spel. Xbox360 har ju flera lovande titlar på gång, Call of Duty 2, Gears of War, Perfect Dark Zero, Halo 3, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 m.fl. Jag tror att du kommer att bli nöjd med den, dessutom kommer den ju att funka som värsta mediamaskinen som spelar upp musik, film osv. Jag funderar på att köpa en sån. Annars kan man ju köpa den "billiga" versionen för 3000 kr om man bara ska ha den till att köra Oblivion, även om spelet lär funka bättre om man köper den dyra med hårddisk. För att det inte ska bli för mycket offtopic kan jag ju tillägga att det ska bli spännande att se vad systemkraven på Oblivion kommer att bli, de lär ju vara höga Jodå, visst kommer jag bli nöjd... problemet är bara att jag vill ha Motor Storm och GTA4 som kommer till PS3, och jag vill också ha en Rev. och nya Zelda... och jag kan inke köpa alla (nu iaf.) sen om ett år när jag förhopningsvis har jobb kan jag köpa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ojdå, läste att xbox 360 verisonen skulle vara snyggare än PC verisionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ojdå, läste att xbox 360 verisonen skulle vara snyggare än PC verisionen. Det stämmer. XBox 360 är mycket mer avanserad än de PC som finns ute just nu och för att så många som möjligt ska kunna spela spelet har de fått sänka grafiken och andra saker för att kraven ska bli mindre. Dessutom har de fått slopa vissa effekt system som inte går att göra på datorn. (De grejor som är speciella för XBox 360) Vet inte hur det blir med Oblivion till PS3. Spelet var ett av de första som anonserades till PS3 men sen dess har inget sagts om det. Min gissing är att Microsoft gjorde en överenskommelse för att få ensam rättigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts