thotim Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fredrico tipsade mig om denna 20 minuter långa highres gameplay filmen av Oblivion. Har inte så mycket mer att säga...Tankar den just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fredrico tipsade mig om denna 20 minuter långa highres gameplay filmen av Oblivion. Har inte så mycket mer att säga...Tankar den just nu! 1.28 gig för tjugo minuter, shit. Aja, det kan inte hjälpas. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det här spelet ser grym ut! tänk er att laga egen mat och plocka svamp osv har tänkt på att köpa den med premium pack. men vad handlar spelet om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 1.28 gig för tjugo minuter, shit. J´vlar! Men vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 För er som vill titta på trailern HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) men vad handlar spelet om? Well. Is there a main-quest to follow? Yes, you will need to find the lost heir of the throne Men vad är det för spel? http://www.theelderscrolls.com/home/home.htm Redigerad 2 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om det ändå kom till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om det ändå kom till PS3 Det hade ju varit toppen! Slippa köpa Fläskbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det hade ju varit toppen! Slippa köpa Fläskbox Jag har hört rykten om att det kan komma till PS3, om det gör det skulle jag bli överlycklig! Detta spelet är egentligen det enda Xbox 360 spelet som intresserar mig, alla andra intressanta spel kommer till PS3. Men min kusin eller en av mina kompisar lär nog köpa 360 så jag får spela sönder det hos dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag har hört rykten om att det kan komma till PS3, om det gör det skulle jag bli överlycklig! Detta spelet är egentligen det enda Xbox 360 spelet som intresserar mig, alla andra intressanta spel kommer till PS3. Men min kusin eller en av mina kompisar lär nog köpa 360 så jag får spela sönder det hos dom då Det skulle vara så j´vla härligt om det kunde komma till PS3! Börjar bli lite skraj, känner att jag skulle kunna köpa en Xbox 360 för spelet Är jag allvarligt sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Börjar bli lite skraj, känner att jag skulle kunna köpa en Xbox 360 för spelet Är jag allvarligt sjuk? Huh? Nyss undrade du ju vad det var för spel? Här går det fort. Redigerad 2 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Huh? Nyss undrade du ju vad det var för spel? Här går det fort. Haha! Skrämmande, går lite för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det skulle vara så j´vla härligt om det kunde komma till PS3! Börjar bli lite skraj, känner att jag skulle kunna köpa en Xbox 360 för spelet Är jag allvarligt sjuk? Börjar också få samma tankar . Ska vi ta och lägga in oss på någon klinik någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Börjar också få samma tankar . Ska vi ta och lägga in oss på någon klinik någonstans? Snabbt som fanken isf, börjar bli bråttom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag kan inte sluta att längta efter spelet efter att ha sett den där filmen. Jag ska absolut skaffa det på direkten när det släpps. Igår var jag hur uppspelt som helst när man fick veta om det där långa klippet, och gissa om man blev glad man äntligen fick hem den. Är det några mer än jag som ska skaffa Oblivion när det kommer? Jag hade först tankar om att skaffa en Xbox360, men jag lyckades få föräldrarna att köpa en ny PC, så förhoppningsvis kan den köra Oblivion. Det ska bli kul att få spela sen, det är ju extremt snyggt och verkar finnas massor att göra Edit: Såg på Webhallen att det ska komma en Collectors Edition av Oblivion, där man för med en dokumentär om hur spelet gjordes, en bok, och ett guldmynt. En sån ska jag köpa http://www.webhallen.com/prod.php?id=47716 Redigerad 2 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Är det några mer än jag som ska skaffa Oblivion när det kommer? Självfallet! Med tanke på att Morrowind är ett av mina absoluta favoritspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ser intressant ut! Fast jag vet inte om jag ska köpa X360 Först får jag ställa in mig på PS3 och MGS4 och sen så blir det nog Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Asså fyfan vad grymt! När han sköt två-tre pilar på den hängade hinken så liksom påverkade pilarna tyngden. Alltså hinken lutade åt sidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Asså fyfan vad grymt! När han sköt två-tre pilar på den hängade hinken så liksom påverkade pilarna tyngden. Alltså hinken lutade åt sidan!! Såg det jag också, så j'vla detaljerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Köp det till PC då, får hoppas inte specsen blir fööööör höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts