jerrko Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad händer då? Flyger man extra långt p.g.a propellern eller? Jag hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad händer då? Flyger man extra långt p.g.a propellern eller? Jag hoppas det Testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag gjorde det en gång. Man kan flyga hur länge som helst med den pga propellern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Onödig tråd. eftersom du kan ju testa själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Flyger med den!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var kan man hitta vortex? Har bara kört den på uppdrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var kan man hitta vortex? Har bara kört den på uppdrag.... Finns en som åker runt vid båtskolan, och en i sågeriet i LS, i ett skjul jag har iaf hittat den där, men har klarat storyn flera gånger så kommer inte ihåg när man får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Finns vid Pirates in men's Pants (namn?) i LV. såg en där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Fan vad ballt! Kan man verkligen flyga hur länge som helst? Måste prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Den finns i slutet på "kanalen" i LS också. På en brygga typ, ganska nära OGlocs Burgerställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tips: Skriv: JUMPJET Flyg till MC Skriv: KGGGDKP Testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Får se om jag vågar fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 F*n va drygt det var att flyga ut med vortex, gick ju skitsegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag tog vortexen i Los Santos, körde upp till Mount Chiliads topp och flög sen ut. Landade lite väster om flygplatsen i San Fierro, det var en härlig flygtur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tips: Skriv: JUMPJET Flyg till MC Skriv: KGGGDKP Testa Så körde jag, hadde ont om tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts