Jump to content

Ang msn


Krax
 Share

Recommended Posts

Lånar tråden lite

Jag var hemma hos farmor och farfar i helgen, och dom hade bara windows Messenger eftersom dom inte använder datorn mer än till att skicka email i outlook, men så sparades mitt användarnamn och lösen, och varje gång dom startar outlook så startas windows messenger och jag loggas in automatiskt, vilket betyder att jag loggas ut här hemmifrån när jag sitter här.

Jag har försökt att göra så msn inte startas när jag startar datorn (Hemnma hos dom allså), det funkade inte, det startade istället när man klickade igång outlook.

Jag testade att logga in igen fast ha avbockat logga in automatiskt knappen, det funkade inte.

Jag testade att avinstallera via Kontrollpanelen > Lägg till ta bort prog. men windows messenger fanns inte med på listan :S.

Jag testade att ta bort lite filer i c:>Program>messenger för att sabba messenger, det funkade inte.

Tillslut skapade jag ett nytt konto som jag loggade in med och hade på autologinet så det inte stör mig,

Kan kanske tillägga att alla mina kontakters mailadresser hamnade i favoriteremailadresser i outlook så att farfar kunde skicka email till odm om han ville, och windows messenger kunde inte avslutas utan att outlook var stängt, sammarbetar dom två programmen på något sätt och hur kan jag fixa bort det om det nu är så ?

Hoppas någon orkade ta sig tid att läsa allt det där och hoppas någon kan vara till min hjälp ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...