Jump to content

Gmail Harddrive


Anathema
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

HAHA varför skulle denna vara gammal?

No Idea...Det var nån som tyckte att en tråd var gammal bara för att den inte syntes på första sidan, Och den var bara 2,5 timmar gammal, Så man ska aldrig ta risker...

När jag läser det själv så låter det dumt

Tack GiZmo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga hur man tar bort Gmail hårddisken? Är det möjligt utan formatering?

Man behöver inte formatera.

Logga ut den, sen avinstallera. (TROR JAG)

BTW jag skickade invites till mig själv så jag har 8GB, gäller bara att logga in på dom andra kontona :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan förklara så den här KalleR slipper.

Gmail = E-mail adress

GMail drive = Partition som gör så att man får ladda upp filer på E-Mail adressen, ungefär som att ladda upp filer på internet fast bara att det e i eget bruk. Hoppas nån förstod ;)

För att slippa det där så är det bara att koppla ihop två datorer via nätverket och bara lägga över filerna via Mina Nätverksplatser, men då krävs ju att datorerna är sammankopplade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo fast fördelen med Gmail-grejen är ju att du kan få tillgång till filerna var du än är någonstans. Bara du har en dator med internetuppkoppling. Tex. skolarbeten...

Sen så är det ju inget jätterevulutionerande med Gmail-drive egentligen. Det enda man gör i praktiken är ju att som någon sa att skicka ett mail till sig själv, bara att det är en förfinad metod.

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...