Jump to content

Gmail Harddrive


Anathema
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Samma här:

Vi beklagar. Den h䲠inbjudan 䲠inte giltig. Vi ?vakar inbjudningar f?tt skydda v岡 anv䮤are och f?tt f?ndra otill崥n anv䮤ning. Om du vill registrera dig f?mail ber du en v䮠som har ett konto att bjuda in dig direkt.

Edit: Om jag försöker igen så står det att mitt användernamn som jag precis valde har blivit upptaget. :ermm:

Redigerad av fabian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag trycker på "Get Gmail" så kommer det upp "Sidan kan inte visas-sidan"

Edit @ Xpisc: jo det går att gå in på länkarna men det är efter när man fyllt i allt så visas "Vi beklagar. Den h䲠inbjudan 䲠inte giltig. Vi ?vakar inbjudningar f?tt skydda v岡 anv䮤are och f?tt f?ndra otill崥n anv䮤ning. Om du vill registrera dig f?mail ber du en v䮠som har ett konto att bjuda in dig direkt." den texten på nästa sida! :ermm:

Redigerad av fabian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag trycker på "Get Gmail" så kommer det upp "Sidan kan inte visas-sidan"

Edit @ Xpisc: jo det går att gå in på länkarna men det är efter när man fyllt i allt så visas "Vi beklagar. Den h䲠inbjudan 䲠inte giltig. Vi ?vakar inbjudningar f?tt skydda v岡 anv䮤are och f?tt f?ndra otill崥n anv䮤ning. Om du vill registrera dig f?mail ber du en v䮠som har ett konto att bjuda in dig direkt." den texten på nästa sida! :ermm:

Skumt.

Om det är du som är kingfabian90 så kan jag säga att du har redan ett konto, vilket kan vara orsaken till ditt felmeddelande om du försöker skapa fler konton med samma 'alternativa' mailadress.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det verkar som det har blivit regestrerat liksom, men om jag försöker logga in så kommer det upp en sida med denna text:

Vi beklagar. Den h䲠inbjudan 䲠inte giltig. Vi ?vakar inbjudningar f?tt skydda v岡 anv䮤are och f?tt f?ndra otill崥n anv䮤ning. Om du vill registrera dig f?mail ber du en v䮠som har ett konto att bjuda in dig direkt.
@ packe_88 hur kollar man det då?

Edit: Nu börjar jag bli riktigt förbannad, om jag går in på Gmail.com så visas bara den text:

Vi beklagar. Den h䲠inbjudan 䲠inte giltig. Vi ?vakar inbjudningar f?tt skydda v岡 anv䮤are och f?tt f?ndra otill崥n anv䮤ning. Om du vill registrera dig f?mail ber du en v䮠som har ett konto att bjuda in dig direkt.

Det funkade att gå in på gmail.com förrut! ;):ermm:

Redigerad av fabian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man drar dit en fil(gmail hårddisken) så laddas den alltså upp på nätet, men den syns som en vanlig hårddisk...? Bara för man installerar nåt så har man en ny hårddisk verkar ju aningen konstigt.

GMail Drive creates a virtual filesystem on top of your Google Gmail account and enables you to save and retrieve files stored on your Gmail account directly from inside Windows Explorer. GMail Drive literally adds a new drive to your computer under the My Computer folder, where you can create new folders, copy and drag'n'drop files to.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...