crazz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag undrar bara hur man öppnar player modeller. Med villket program. Med Zmodeller så funkar det ej.... Snälla hjälp, mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag undrar bara hur man öppnar player modeller. Med villket program. Med Zmodeller så funkar det ej.... Snälla hjälp, mig! Player modeller? Menar du inte player.img, texturerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag undrar bara hur man öppnar player modeller. Med villket program. Med Zmodeller så funkar det ej.... Snälla hjälp, mig! Kanske går med 3ds Max eller något sånt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crazz Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Player modeller? Menar du inte player.img, texturerna? Nej modellerna! Zmodeller Krashar bara när man försöker öppna dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Här är en guide om hur man gör. =) http://www.steve-m.com/?lang=EN&page=5&ID=2&act=details Redigerad 6 oktober, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts