Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) L.S.G är en ny liten storyfilm från Gta SA det är bara jag som kommer göra den. Har gjort en trailer återkommer snart med länk för nerladdning. edit länk: FF Redigerad 2 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Måste du göra på filefront det tar bara massa tid att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej jag tänkta ta på TGA men det funka ej igår natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag såg en stor miss:det står "L.G.S" och under det står det Los Santos Gangsters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 satan aja tack för att du nämnde det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Kan nog absolut bli bra, bara du fixar till den lilla missen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 MM trailer missen kommer jag nog tyvärr inte åtgärda då jag börjat på Episode 1 nu...kommer nog om nåra timmar (om jag orkar fortsätta utan paus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Äsch, trailern kommer man säkert ändå inte tänka på när riktiga filmen kommer. Hur många episoder kommer filmen bestå av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det beror på hur många mina ideér räcker till (har 3 eller 4 i huvudet nu men det kommer nog bli fler) men jag skulle gissa på ca 10 á 5-10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts