xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja, min farsgubbe... han är pacakd nästan varje kväll. Dock har han börjat gå på avgiftning (eller heter det bara så när detär droger?) och det börjar arta sig... dock tror jag han har smittat mig. Stop it Nej, ingen i min släkt är alkoholist och det är jag glad över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nix, ingen vad jag vet. Men sen har jag ju runt 30-40 sysslingar och deras familjer uppe i dalarna som jag inte vet så mycket om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Alkoholism är ingeting som växer fram, det är en sjukdom som är ärftlig. har ngn i din släkt den är risken stor att du också har den. man kan inte utveckla ett sånt beroende utifrån ingeting, antingen har man det eller så har man inte det. man kan, dock, tror jag iaf, att man kan utveckla ett psykiskt beroende (precis som alla gör med t.ex. marijuana). så det så Sant att det är ärftligt men han kan fortfarande bli det. Alla kan bli det. Man kan bli beroende på allt. Godis, droger, you name it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Sant att det är ärftligt men han kan fortfarande bli det. Alla kan bli det. Man kan bli beroende på allt. Godis, droger, you name it... ...gtasajtens forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ingen i min familj, och ingen i vår släkt vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Med tanke på att jag har 100+ sysslingar, så ja antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Morfar var, men mor skrek till åt honom ordentligt, så då la han av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Min kusin är på god väg tror jag... Och nästan alla mina farbröder i Egypten röker Hasch. Hasch i Egypten är lika traditionellt som alkohol är i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tror att min äkta farfar var alkoholist(han är död sen länge tillbaka så jag har aldrig träffat honom), men kommer inte ihåg riktigt, förövrigt så är det ingen mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej ingen i min familj/släkt är alkolist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jooo!. Min Morfar var alkoholist, han dog när morsan var 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Neeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej, inte av min släkt i Sverige iaf, den är inte så stor... Av min släkt i USA har jag ingen aning faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Farsan är väl det... Men han vågar inte erkänna..... Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Min morbror har varit men han har inte rört någon sorts alkohol på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Min morbror har varit men han har inte rört någon sorts alkohol på flera år. Man kan inte "ha" varit alkoholist. En gång alkoholist alltid alkoholist. Men han kanske är nykter alkoholist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Man kan inte "ha" varit alkoholist. En gång alkoholist alltid alkoholist. Men han kanske är nykter alkoholist. Ja det var det jag syftade på, förlåt då så jävla mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 .vote: Ja, dom flesta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nåra på farfars sida är vell alkoholister men jag känner dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts