Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja är någon i din släkt eller familj det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej, Ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej. Tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det har jag ingen aning om då jag inte håller reda på min släkt. Speciellt inte de som är döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nopie, dopie, slopie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det tror jag inte...men min släkt har gift in sig i ännumera släkt i indonesien..så jag vetefan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Inte vad jag vet nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Min farsa dricker till fotbolls matcher så han kanske dricker 11öl i månaden. Redigerad 2 oktober, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja min kusin (15år). Han super en hel del. Så han kasnke inte är rå alkoholist nu, men inom kort så... Och hans mor skiter i det. Men hon slutade bry sig när han redan va 10 så... Såna ska ju inte ha barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Alkoholism är ingeting som växer fram, det är en sjukdom som är ärftlig. har ngn i din släkt den är risken stor att du också har den. man kan inte utveckla ett sånt beroende utifrån ingeting, antingen har man det eller så har man inte det. man kan, dock, tror jag iaf, att man kan utveckla ett psykiskt beroende (precis som alla gör med t.ex. marijuana). så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nej, som tur är, men jag känner en tjej, hennes pappa är alkoholist, det var först när hans fru lämnade honom han slutade dricka, han är nykterist nu och han och hans fru är tillsammans igen, sen dess har han aldrig rört en lätt öl Redigerad 2 oktober, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Alkoholism är ingeting som växer fram, det är en sjukdom som är ärftlig. har ngn i din släkt den är risken stor att du också har den. man kan inte utveckla ett sånt beroende utifrån ingeting, antingen har man det eller så har man inte det. man kan, dock, tror jag iaf, att man kan utveckla ett psykiskt beroende (precis som alla gör med t.ex. marijuana). så det så Det kan växa fram ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja, min farsgubbe... han är pacakd nästan varje kväll. Dock har han börjat gå på avgiftning (eller heter det bara så när detär droger?) och det börjar arta sig... dock tror jag han har smittat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Då får jag också svara på frågan då! Ja min far är alkoholst det var hans far också. Mina Morbrödrar är Alkoholister och Heronister. Min Moster är Alkoholist. Man borde kanske akta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej, och det är jag väldigt glad för min kompis morsa är alkis och han har berättat om när han var 8 år och hon kastade glas på honom och tvingade honom att städa upp det (det är bara en av alla grejer) min moster är knaprar dock sömnpiller och bor på alltbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nu minns jag inte henne vidare bra, men min mormor var tydligen alkoholist/tablett misssbrukare. Hade det nog ganska tramatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts