P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Situation: Jag formaterade datorn för 30 dagar sen. Sen så skulle jag installera windows med ORGINAL-skivan. Det funkade men sen så funkade inte min CD-key till datorn. Så jag ringde thotim och han gav mig en skiva med windowsxp+cd-key+11 000 drivrutiner. Det gick bra men när jag hade dragit mig med att aktivera windows så funkade inte CD-keyn inte som den hade gjort innan. Varken p|r47-keyn eller den orginalet. Jag vill helst inte förlora allt jag åstadkommit dessa 30 dagar. Kan man köpa windows på nytt utan att allt försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ladda hem en WindowsXP Activation Remover men jag fattade inte vad du skrev men lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ladda hem en WindowsXP Activation Remover men jag fattade inte vad du skrev men lycka till Vädligt svårt då jag inte kommer in på min användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Felsäkert läge då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nattens moralkaka; Smaka på smaskråttan! Ugh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nattens moralkaka; Smaka på smaskråttan! Ugh. Kände inte till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kände inte till den. Jag är här för att hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja du kan ju alltid köpa ett nytt windows. Om du partionerar din hårddisk till två delar så kan du ha kvar all information på den ena och sedan installera windows på den andra delen. Så finns allting kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja du kan ju alltid köpa ett nytt windows. Om du partionerar din hårddisk till två delar så kan du ha kvar all information på den ena och sedan installera windows på den andra delen. Så finns allting kvar. Han kommer ju inte ens in i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Han kommer ju inte ens in i datorn. Det skulle nog inte jag häller göra. Det är rätt trångt där... Å andra sidan.... Kan jag inte hjälpa alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om cd-key inte funkar så ring microsoft.. De har jag gjord 2-4ggr och varje gång har jag fått en ny key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Varför kan du inte komma in på din användare? Har du glömt lösenordet? Och partionera/formatera kan man göra ur MS-DOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts