Bubbli Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Säkert många som tänkt på det. Men multiplayerläget Liberty City Survivors var ju på radion i GTAIII. Som ett tvprogram då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Säkert många som tänkt på det. Men multiplayerläget Liberty City Survivors var ju på radion i GTAIII. Som ett tvprogram då. Blää på dig. Läste texten och tänkte göra en topic om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Haha, just det. Tyckte att det lät bekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ehum..*skryt* Kom jag på när jag första gången läste det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ehum..*skryt* Kom jag på när jag första gången läste det ! Jag med... Orkade bara inte göra en topic om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Kan hela den reklamen utantill så otroligt skön är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det är ju ett realityprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja, realityprogram är la tvprogram om det går på tvn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fans ochså ett fusk till gta3 som hette liberty city survivors och då fick alla fotgängare vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ehum..*skryt* Kom jag på när jag första gången läste det ! Det är du inte ensam om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts