I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 http://img135.imageshack.us/img135/6259/hjlpmej17yo.png Jag trycker där det står att jag ska trycka för att ta reda på hur man fixar. sen..... http://img391.imageshack.us/img391/6323/hjlpmej26qw.png :'( :'( :'( Någon som har haft samma problem, och vet hur man fixar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Det är en säkerhetslucka, inget virus! Dvs, om ingen 3v1L H4xX0R3r bli arg på dig, är det inget att oroa sej för Redigerad 1 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är en säkerhetslucka, inget virus! Dvs, om ingen 3v1L H4xX0R3r bli arg på dig, är det inget att oroa sej för Jag e rädd!!! :'( :'( :'( :'( :'( Går det att teppa till luckan? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag e rädd!!! :'( :'( :'( :'( :'( Går det att teppa till luckan? :'( Sök på ASP.NET eller MS05-0004 + Trend Micro så är det möjligt att du hittar något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag e rädd!!! :'( :'( :'( :'( :'( Går det att teppa till luckan? :'( Skaffa linux! Annars lär väl M$ släppa en uppdatering som fixar det inom kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 För mina luckor hjälper Spackel & färg mot det mesta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 För mina luckor hjälper Spackel & färg mot det mesta.. Hahah........ lol Fick det fixat. Ändrade lite i kör > Regedit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts