syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag undrar hur mycket sketchup kostar(oavsett verision)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 I busken är det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är inte Sketchup ett modding-program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Typ men man kan annars säga arkitektprogram och va menar han me busken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Typ men man kan annars säga arkitektprogram och va menar han me busken? Då tycker jag topicen passar bättre i Modding, så jag flyttar den därför dit. Med busken menar han att olagligt ladda ner programmet, men det får vi inte snacka om här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är inte Sketchup ett modding-program? Nej verkligen INTE! det är ett modelerings program det är inte ens i närheten av modding förens man fått in 3d modellen i gta o det kan man inte via sketchup så detta hör klart o tydligt till musik film o GRAFIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej verkligen INTE! det är ett modelerings program det är inte ens i närheten av modding förens man fått in 3d modellen i gta o det kan man inte via sketchup så detta hör klart o tydligt till musik film o GRAFIK Håller med till 100%!! Det här har inget att göra med GTA-modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 SketchUp är som syyyg sa, ett arkitektprogram. När det gjordes vad det antagligen inte tänkt som ett moddprogram till GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 SketchUp är som syyyg sa, ett arkitektprogram. När det gjordes vad det antagligen inte tänkt som ett moddprogram till GTA... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men jag har fortfarande inte fått svar på min fråga: Hur mycket kostar ett sketchup-program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 4000 eller nåt tror jag det var gå in på www.sketchup.nu Startpaket, SketchUp 5 SketchUp 5 4250 kr SketchUp, Grundkurs, 2 dagar 6600 kr Totalt 10 850 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 4000 eller nåt tror jag det var gå in på www.sketchup.nu Startpaket, SketchUp 5 SketchUp 5 4250 kr SketchUp, Grundkurs, 2 dagar 6600 kr Totalt 10 850 kr HERRE GUUUD :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) I busken är det gratis. Det är ju olagligt! Nu kommer nog a.a varna dig eller något för det kan ju misstolkas att du hittade det i en buske utanför ditt hus Redigerad 1 oktober, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Det måste ju vara fel. Det kan ju inte kosta 10.850 Svenska kronor för ett program? Det går bara inte. Redigerad 1 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 SketchUp är som syyyg sa, ett arkitektprogram. När det gjordes vad det antagligen inte tänkt som ett moddprogram till GTA... Det är inger modding program du kan inte modda gta genom det du kan göra skp filer som man kan kolla genom sketchup jag tror inte det finns modding program överhuvudtaget det är bara dom som är för lite insatt i modding så flytta denna tråden innan jag får rå damp på er o kunnig het av modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det måste ju vara fel. Det kan ju inte kosta 10.850 Svenska kronor för ett program? Det går bara inte. Klart det kan. flytta denna tråden innan jag får rå damp på er o kunnig het av modding Ehm, du får väl lika mycket "damp" om tråden ligger någon annanstans på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det måste ju vara fel. Det kan ju inte kosta 10.850 Svenska kronor för ett program? Det går bara inte. Ja vet masa program som kostar mer. Typ Macromedia Studio MX eller bästa versionen av photoshop, m.m., typ alla "riktiga" program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja vet masa program som kostar mer. Typ Macromedia Studio MX eller bästa versionen av photoshop, m.m., typ alla "riktiga" program. Men hur många betalar så mycket, förutom stora företag med mycket pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men hur många betalar så mycket, förutom stora företag med mycket pengar? Mindre företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mindre företag? Jo, förvisso... men som man säjer, "dum fråga förtjänar väl ett dumt svar"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts