StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ok. Det kommer finnas 10-20topics där. Vardera med runt 10inlägg? Räcker det för att få en egen avdelning? Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Man skulle inte kunna pinna en då för i såna fall tror jag att den skulle hålla sej vid liv mycket längre... Eller jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Man skulle inte kunna pinna en då för i såna fall tror jag att den skulle hålla sej vid liv mycket längre... Eller jag vet inte. .lol. Ok. 10 pinnade topicar med 10posts vardera. Räcker fortfarande inte för en egen avdelning. Det jag försöker säga är att visst, det finns sportintresserade människor. Men inte i så stor utsträckning att det äns skulle vara tänkvärt att ha ett sportforum. Fotboll och Hokey är det enda som intresserar folk i större utsträckning. Sen kommer det finns X antal topicar om andra sporter som 1 utövar och 9 andra kommer säga "Nej, jag spelar/tränar inte <valfri sport>" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 .lol. Ok. 10 pinnade topicar med 10posts vardera. Räcker fortfarande inte för en egen avdelning. Det jag försöker säga är att visst, det finns sportintresserade människor. Men inte i så stor utsträckning att det äns skulle vara tänkvärt att ha ett sportforum. Fotboll och Hokey är det enda som intresserar folk i större utsträckning. Sen kommer det finns X antal topicar om andra sporter som 1 utövar och 9 andra kommer säga "Nej, jag spelar/tränar inte <valfri sport>" Ok... var bara en utav mina 5 miljoner idér jag fått den senaste tiden... Försöker bara hjälpa till lite grann.... sorry sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ok... var bara en utav mina 5 miljoner idér jag fått den senaste tiden... Försöker bara hjälpa till lite grann.... sorry sorry... Och förslag är alltid välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Orka.. Bättre med en sex-del där man kan tipps folk o sånt....... Är inte du 12-13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är inte du 12-13 år? Som om det skulle hindra en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts