Plaisir Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Med tanke på att det är en hel del här på forumet som är sport intresserade på ett eller annat sätt, så anser jag att en Sport avdelning här på forumet vore någonting som förmodligen skulle vara bra för alla. Dels skulle alla icke sport intresserade slippa se en massa inlägg som handlar om sport, och dels så skulle alla sport intresserade ha någonstans att skriva här på forumet istället för i Allmänt. Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Mycket bra idé, är trött på dessa sporttrådar som tar uppmärksamhet från de roliga trådarna. Du är stor i mina ögon. Redigerad 1 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mycket bra idé, är trött på dessa sporttrådar som tar uppmärksamhet från de roliga trådarna. Du är stor i mina ögon. Tack så mycket.. Precis vad jag tänkte... Det är ju faktiskt en hel del sport just nu har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tycker jag inte känns nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tror det bara är en sorts fluga, inte tillräckligt mycket snack om sport för ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tycker inte det finns så värst mycket trådar om sport, i alla fall inte så att det behövs ett helt eget forum till de. Jag störs heller inte av dom trådar som finns ang sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Det är ett GTA-forum, låt det vara det. Hm, ville inte verka otrevlig eller något, jag tycker det är skitbra att du kommer med idéer om saker packe, du är en av dom som jag anser verka ha något att göra här överhuvudtaget. Redigerad 1 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Funkar inte allmänt bra? skulle må dåligt av ett sportforum på detta vackra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tror det skulle bli tomt, skapade en Officiell Sporttråd för ett tag sen, men den flyttades allt längre och längre ned i Allmänt forumet, så den ligger väl några sidor bakåt nu. Men använd den gärna för sport-prat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Orka.. Bättre med en sex-del där man kan tipps folk o sånt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Orka.. Bättre med en sex-del där man kan tipps folk o sånt....... Sexdel? är du dum eller? Det är inget jävla sexforum eller något jävla ungdomsmotagningsforum! Det kan du hitta någon annanstans. Ta det inte personligt. Redigerad 2 oktober, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Orka.. Bättre med en sex-del där man kan tipps folk o sånt....... Om du tvunget måste skriva om sex så kan du ju göra det i Sex o sånt Istället @HOWHOW : *rodnar* :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej, Detta är ett GTAforum. En Topic om Sport skulle räcka gott och väl! GTAsajten har ju knappast egna forum om Photoshop, Moppar och andra populära trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag måste nog säga att jag skulle föredra ett forum dedikerat till Oscar Wilde. "Oscar Wilde fucking rock!" - Oscar Wilde on Oscar Wilde. --- Sportforum har förövrigt föreslagits förrut, tror Hultenius sa nej till det då (TROR, for fuck saké). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Oh shit... Fick världens idé... Hrm.. Man skulle kunna fråga medlemmarna om de är intresserade av att man lägger till någonting speciellt på forumet bara för o få veta... Alltså vad som helst inte nödvändigtvis sport utan vad som helst.... ... Låter inte det som en bra idé?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Oh shit... Fick världens idé... Hrm.. Man skulle kunna fråga medlemmarna om de är intresserade av att man lägger till någonting speciellt på forumet bara för o få veta... Alltså vad som helst inte nödvändigtvis sport utan vad som helst.... ... Låter inte det som en bra idé?? Du menar allså att alla medlemmar ska skriva vad de vill ha sedan så sammanfattar någon det och det som förekommer eller det som röstats på mest blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Du menar allså att alla medlemmar ska skriva vad de vill ha sedan så sammanfattar någon det och det som förekommer eller det som röstats på mest blir det? Nåt i den stilen vart det i Allmänt... Du har ju redan vart där o pillat ser jag så du förstår nog redan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nåt i den stilen vart det i Allmänt... Du har ju redan vart där o pillat ser jag så du förstår nog redan nu Japp, skrev dock det där inlägget innan jag var där och pillade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Japp, skrev dock det där inlägget innan jag var där och pillade OK-.... Men då förstod du i alla fall ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Onödvändit. har nog funnits trådar tillägnat sporter men dom har dött ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts