Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hej igen... Jag kanske är lite väl frågvis i kväll, men jag har några frågor till... 1. Var finns News Chopper, och kan man flyga den? 2. Var finns Crop Duster (typ ett besprutningsplan) 3. Hur får man tag i en FBI Truck (Obs! Jag menar ej FBI Rancher!) Mvh //Officer Hernandez, LSPD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Besprutningsplanet finns vid.. tjaa.. vad ska man säga..?? i las venturas på landsbygden en liten,liten bit sydväst om mc-skolan om jag inte misstar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Här är en bra interaktiv karta för att hitta fordon. http://www.gtasanandreas.net/sam/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) 3. Hur får man tag i en FBI Truck (Obs! Jag menar ej FBI Rancher!) FBI Truck kan du bara få fram genom Gameshark eller Action Replay. Den är förövrigt skitful, har testat ta fram den Det där var till PS2. Till PC finns det massor av program, som jag tyvärr inte vet. Redigerad 2 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts