rabarben Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja vilket fordon kör ni helst? Skriv gärna namn på fordonet om ni har någon favorit. Mitt Absouluta favoritfordon är: Motorcykel. Speciellt NRG-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mina favoritfordon är Hydra och Police Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hmm, går jag in på specifika fordon är det Pontiac Trans am min favorit. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ska man prata om det så gillar jag Banshee (Dodge Viper) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Shamal, Comet och Kart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 NRG-500 och HYDRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har alltid tyckt om Hotknife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mina favoriter är klart Buffalo och Sanchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Pimpad Savanna och Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Av nån anledning känns den här tråden som en alltför vanlig deja vú.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Helt klart Hotknife och buccaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Buffalo & Sultan. kan någon säga mig varifrån rockstar har fått insperationen till dessa två bilar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Kör nog helst mountain bike/BMX men om det ska vara bil så..hm..Comet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Mountainbike, Hydra, Monster, Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 NRG-500 Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 NRG-500 Lätt Hmm.. får nog bli ett Wúrd! här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Mountain Bike n' Hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Deja-vú...It feels like I been here before... Redigerad 2 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bungalow Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ska man åka kvalite då ska man åka Mercedes, Admiral. Där sitter man skönt när man ska åka långt. Ett minus e att den e Skitdyr när man ska importera. Men jag stjäl mina så...Kungligt överlägsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bandito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts