Bubba Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Halloj! När jag söker på dc++ så kommer det alltid fram en fil som man kan ladda ner och där står det "Searching is currently disabled.txt" och den filen går ej att ladda ner.... Är det så här för er också eller hur ska jag göra för att jag ska kunna ladda ner?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 "Searching is currently disabled.txt" Vet du vad det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Japp! Sökningen funkar inte för tillfället... men ja tror att det kanske bara är så för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Japp! Sökningen funkar inte för tillfället... men ja tror att det kanske bara är så för mig.. Nej, sökning är tillfälligt avstängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej, sökning är tillfälligt avstängt. Hahah, Besserwisser. @Bubba. Den texten kan du få på vissa hubbar som kräver registrering för att fungera eller om du är i passivemode. Testa att ändra till active och registrera dig på hubben. Det finns givetvis mer förklaringar på problemet men det där var två. WAREZ WAREZZ!!! DÖDA MIN MAMMA DETTA ÄR WAREZZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hahah, Besserwisser. @Bubba. Den texten kan du få på vissa hubbar som kräver registrering för att fungera eller om du är i passivemode. Testa att ändra till active och registrera dig på hubben. Det finns givetvis mer förklaringar på problemet men det där var två. WAREZ WAREZZ!!! DÖDA MIN MAMMA DETTA ÄR WAREZZ!!! Är då rätt stor skillnad på när saker är avstängda och när de inte funkar. Tänk dig en brödrost som kontakten inte är instoppad i, då är den avstängd. Är sladded sönderbränd så är brödrosten trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är då rätt stor skillnad på när saker är avstängda och när de inte funkar. Tänk dig en brödrost som kontakten inte är instoppad i, då är den avstängd. Är sladded sönderbränd så är brödrosten trasig. Du har helt rätt min vän, helt rätt.. Går och gömmer mig eftersom att xPisc "ägde" mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Du har helt rätt min vän, helt rätt.. Går och gömmer mig eftersom att xPisc "ägde" mig Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 .sluta hänga i den hubben som ger ett sådant meddelande och leta upp en bättre istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts