Jump to content

Är det svenska rättsväsendet för mesigt?


darkjak
 Share

Är det svenska rättsväsendet mesigt?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

om jag skulle starta ett brottsimperium skulle jag lätt göra det på öland

tha öland syndicate B)

Åh nä du, jag har redan mitt imperium här på ön som jag har byggt upp från grunden! När jag var 7-8 så gav jag några killar lite godis så gick vi och knuffade omkull korna på grannens åker. Sen runt 10 gav jag dom lite hockeybilder för att dom skulle snatta lite godis (som jag sen gav till 7-8 åringarna så dom knuffade omkull korna). Nu runt 15-16 äger jag ett högstadium och ett gymnasium där mina mannar sköter saker på mina order om det gäller snatteri, tjejer eller allmän vårdslöshet. Om ni kommer till ön nån gång och vill ha jobb, sök efter mig på mitt kodnamn: Mattehallik. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öland suger, året runt. Parta i kalmar istället!

Då har du inte varit och partajat på Lammet&Grisen.

En hel nasse som grillas sakta över öppen eld. Brevid snurrar Lambi sakta.

På scen, live musik. Du sitter med en kopparbergs cider i handen och humöret e på topp. Beställ in en planka med 10 olika chotts så blir det perfekt. :D

Helt öppen Restaurang, inga fönster. Bara stora fyrkantiga hål i väggarna och inget tak.

Det är ett sjukt tryck där. Sjukt ball.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har du inte varit och partajat på Lammet&Grisen.

En hel nasse som grillas sakta över öppen eld. Brevid snurrar Lambi sakta.

På scen, live musik. Du sitter med en kopparbergs cider i handen och humöret e på topp. Beställ in en planka med 10 olika chotts så blir det perfekt. :D

Helt öppen Restaurang, inga fönster. Bara stora fyrkantiga hål i väggarna och inget tak.

Det är ett sjukt tryck där. Sjukt ball.

Nepp faktiskt inte, är för ung ett år till... men tycker ej om borgholm, eller öland. Kalmar därimot är en av sveriges krogtätaste städer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...