Jump to content

Är det svenska rättsväsendet för mesigt?


darkjak
 Share

Är det svenska rättsväsendet mesigt?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Anmäler man en polisman för våld motanmäler polisen och man får själv all skit, tro mig - we know.

Jasså låter konstigt. Men kan man visa alla sina "skade-märken" man har fått osv.

Lagen är mesig inte poliserna. Såg en film när dom jagade ett par biltjuvar i malmö. 5polisbilar var efter dom och polisen var rätt tuffa mot dom.men de ska dom va

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ja, det är hemskt rent ut sagt. In med romerska regler!

Tänk er: "I, Carl XVI Gustaf Bernadotte, command in the name of Göran Persson and the people of Sweden." *stämplar dokument om dödsstraff för kaksnattare/våldtäktsman/mördare*

Fan vad nice. Och glöm inte; nice rimmar på Crice.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"I, Carl Gustaf, command in the name of the Göran Persson and the people of Sweden. I, Carl Gustaf, command in the name of the Göran Persson and the people of Sweden. I, Carl Gustaf, command in the name of the Göran Persson and the people of Sweden. Sweden! Sweden! Sweden! Carl! Carl! Sweden! Sweden! Rubbish! Rubbish!"

*ryser av välbehag*

...

Förresten, "Falling Down" på Kanal 5 klockan tjugotre och trettio. Missa icke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Caligula-lagstiftning = Utopia.

Mer oprovocerat våld och hårdporr till folket, för fan. Vem vill se en mossig gammal kostymbulle sitta och döma i en grå sal, när man kan ta nakna brudar på tuttarna minuterna innan man brutalt dödar dem för sodomi?!

Just det!

Tänkte gissa på dig, men sedan ångrade jag mig - jag vet! Gärningsmannen vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.mesigt o mesigt... i vissa fall, ja.. i dom flesta fall är det dock prioriteringarna som felas.. polisen trakasserar hellre oskyldiga människor istället för att jaga riktiga brottslingar.. innebär ju mindre jobb för dom..

Låt bli att prata i sådana topicar det enda då gör är att dela med dig utav dina kommunistiska åsikter gång på gång. Du säger alltid samma saker fast formulerar dig annorlunda.

Du skämmer ut dig själv. Patetiskt.

Kom med lite argumet istället för att säga att polisen kör över männsikor osv osv.

Säger som Mahalo: Håll käften!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt bli att prata i sådana topicar det enda då gör är att dela med dig utav dina kommunistiska åsikter gång på gång. Du säger alltid samma saker fast formulerar dig annorlunda.

Du skämmer ut dig själv. Patetiskt.

Kom med lite argumet istället för att säga att polisen kör över männsikor osv osv.

Säger som Mahalo: Håll käften!

Men det är ju så typ :wacko:

"Tjena grabbar, vad händer idag då?" <-- Öppningsord ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt bli att prata i sådana topicar det enda då gör är att dela med dig utav dina kommunistiska åsikter gång på gång. Du säger alltid samma saker fast formulerar dig annorlunda.

Du skämmer ut dig själv. Patetiskt.

Hans argument är ju inte patetiska, så vad gör hans uttalanden så löjliga?

They'll Stone You When You're There All Alone

- Mahalo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt mesigt faktist. Här där jag bor ägnar polisen all sin tid till att:jaga mopeder,ungdomar som förtär alkohol(vilket är bra iof),hålla koll på alla jävla skinskallar(vilket är jävligt bra) och andra skit saker. Istället för att lägga resurserna på våldtäkter och grova fall av mishandell vilket dom inte lyfter ett finger för att göra något åt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hans argument är ju inte patetiska, så vad gör hans uttalanden så löjliga?

They'll Stone You When You're There All Alone

- Mahalo

Faktum är att han inte har några argument alls, han pratar om att polisen en gång var otrevliga emot han och sedan så dömer han alla efter vinden. Han han själv berättat sina vaggvisor för oss här på sajten om att polisen en gång var otrevlig emot han.

Han förklarar även att han inte gjorde något och polisen var hårdhänta emot han.

Att polisen skulle trakssera folk bygger varken på fakta eller har någon grund, skulle det nu vara så att de trakasserar folk så är jag säker på att media skulle skriva mera. Visst händer det att folk kanske får ord på sig som kan uppfattas som stötande, men jag lovar att det kom inte helt oprovocerat och självklart händer det att det är opovocerat också men inte så som det låter när han förklarar. När han förklarar så är det som om att polisen går runt och skriker "Fitta", "hora" och "fetknopp" till helt oskyldiga männsikor. PShytfdhgdsfj säger jag till han!

Så till saken, att hans uttalanden är så löjliga är dels för att de inte har någon grund och för att det alltid, gång på gång är samma uttalanden från hen helt oskyldig svensson. Tycker synd om han att polisen är så dumma och slår på han ^_^

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jag har miljarder argument som stödjer mina påståeenden men jag är ingen debattör så sånt överlåter jag till någon som har den förmågan..

Det där måste jag säga låter jävligt tunt. Ingen är så kass att man inte kan argumentera för sin sak? Försök.

Använd punktform om du tycker att det är kul..

1. Så här.

2. Så här.

3. Så här är det.

4. Så här är det och det vet jag.

5. Poliser slåss.

7. Poliser misshandlar.

8. Poliser äter småbarn.

9. Du hajjar ?

Ska se miljarder argument, inte ett mindre!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...