Arman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag tror alla är medvetna om att det finns en massa onödiga polls. Man kan inte hindra folk att skapa sådana, bara låsa dem om det behövs. Du bidrar bara, med sånt här... Öhm, va? Hört talas om att bli bannad eller att få varningar? Det kanske du inte har eftersom det inte förekommer några, vilket det borde göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Öhm, va? Hört talas om att bli bannad eller att få varningar? Det kanske du inte har eftersom det inte förekommer några, vilket det borde göra... Jo det har jag hört talats om. Med "onödiga" menar jag inte sådana som kan leda till varingar eller bannad. Utan lite mildare "onödiga" polls. Sådana som dyker upp varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts