Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 LÅS GÄRNA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Pinna denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag tror alla är medvetna om att det finns en massa onödiga polls. Man kan inte hindra folk att skapa sådana, bara låsa dem om det behövs. Du bidrar bara, med sånt här... Redigerad 1 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Pinna denna? Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Som om det skulle göra någon skillnad om man pinna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 En ide vore om man gick in på en forum del tex "Musik, film, grafik" så kom man in på en sida där reglerna sog och sen kom man in på delen typ... Och så ska fler bli hybernatade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Låt folk göra dumma pollar så länge dom orkar, moderatorerna låser dom endå nästan direkt. Gå inte in i dom helt enkelt, då slipper du se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Seriöst, så tycker jag om dessa "onödiga" polls. Skapar stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Dom s.k "dumma" pollarna framstår som väldigt seriösa i jämförelse med den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Inte bara dumma pollar, dumma topics också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Alla vet redan att man ej ska göra dumma pollar, men varför gör du det? (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Might as well - JUMP! Tyckte lite Van Halen passade in här bland alla negativa vibbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 See me standin' here, I got my back against the record machine... I AIN'T THE WORST THAT YOU'VE SEE-HEEN! Du har så rätt, kamrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 There's no time... there's no time at all! *snabba trummor* WHEEERE... HAS EVERYBODY GONE?! ... Crice rimmar på spice, rice och snajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vafan Martin Luther King kunde ta mig fan inte ha sagt det bättre själv... Du har talets gåva, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Haha, uörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Martin Luther King kunde ta mig fan inte ha sagt det bättre själv... Du har talets gåva, min vän. Det var det enda jag förmådde säga. Jag blev helt Redigerad 1 oktober, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 ...but if Martin Luther was a-livin' - he would not let this be, no, no, no no no! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är bra att du uppmärksammar folk om onödiga trådar. Dock så går det inte att få stop på, kommer alltid att finnas trådar som är onödiga. Huvudsaken för mig är att det håller sig inom en gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts