Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Någon här som spelar JO? I så fall, säg villka servrar är ni är inne på. Redigerad 1 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Usch... bara jag som tycker Joint Operations är pinsamt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag spelade det.. Det är en aning lagg när det blir många spelare på samma "yta", men det svin kul att ligga och jävlas med At4:an vid fiendens helicopter platta.. Redigerad 1 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag älskar spelet! Synd att jag får köra på lägsta kvaliten och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har nyss börjat spela det, följde med mitt grafikkort. Skoj som fan på servrar med 64+ spelare på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts