Hultenius Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Efter uppgraderingen till MySQL 4.1 som gjordes för någon vecka sedan slutade reportfunktionen att fungera. Detta på grund av att en referensvariabel var döpt till "mod" i ett MySQL-anrop (mod är ett reserverat ord i MySQL sedan version 4.1). Reportfunktionen fungerar nu som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kanon, har saknat den funktionen.. När du väl är inne så kan du passa på att banna Nix.. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Aha, den där oseriösa "riille". Trodde redan han var bannad men det var han tydligen inte. Helt absurt att denna kille försöker driva ett eget seriöst forum och sedan beter sig som han gör på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Aha, den där oseriösa "riille". Trodde redan han var bannad men det var han tydligen inte. Helt absurt att denna kille försöker driva ett eget seriöst forum och sedan beter sig som han gör på andra. Jag håller helt med dig. Men vissa personer är helt enkelt inte "mogna" att använda internet. Det är tråkigt att folk ska förstöra. Hade nydligen en kille som jag stänge av från mitt webbhotell utav olika anledningar och då fick jag ett mail med texten "Sug kuk". Ett sådant beteende är oacceptabelt vilket gjorde att jag valde att banna han helt från hela mitt webbhotell då jag bedömmer att han inte är kapabel till att vara inne på andra hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har den funktionen varit nere Raportera ändå aldrig så jag har inte märkt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Aha, den där oseriösa "riille". Trodde redan han var bannad men det var han tydligen inte. Helt absurt att denna kille försöker driva ett eget seriöst forum och sedan beter sig som han gör på andra. Banna jäveln och så kan vi så vidare med forumet utan spammaren nr1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Banna jäveln och så kan vi så vidare med forumet utan spammaren nr1. Om du är lite vaksam så ser du redan att han är bannad Tack för ditt stöd och visat intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Om du är lite vaksam så ser du redan att han är bannad Tack för ditt stöd och visat intresse. Om du e vaksma så kanske du ska titta i allmänt! Han gjorde 4 st(tror jag eller 3) trådar som han bara spammade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tack för ditt stöd och visat intresse. Tack för ditt stöd och visat intresse? Erhm... jag gissar på att du har 2 Svenska föreldrar och du är typ... låt mig se.. 25 - 28 år? Chill dude, Chill! Drink Coke... Or Pepsi! Feel The Pride! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Om du e vaksma så kanske du ska titta i allmänt! Han gjorde 4 st(tror jag eller 3) trådar som han bara spammade. Jag är medveten om det och hultenius hade bannat han innan du sade det där. Han bannade någon timme innan. @Tux. Mina föräldrar är Svenska och jag är 18år. @Alpha. Bra att Hultenius tog saken i egna händer då Redigerad 1 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Tänkte precis göra en topic om att report inte fungerade. Men min skräphög till data hade problem så.. Redigerad 1 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag är medveten om det och hultenius hade bannat han innan du sade det där. Han bannade någon timme innan. @Tux. Mina föräldrar är Svenska och jag är 18år. Så nära! så nära! ne men... du lät som en vuxen så... gissade på 25 -28... men men! 18 e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kanon, har saknat den funktionen.. När du väl är inne så kan du passa på att banna Nix.. Tack. Harkel, ursäkta mitt beteénde nu, men jag måsta bara skratta. Aaahahahahahaha! Så j*vla skön kommentar. Helt spontant sådär. Hahaha, tack så mycket SlewME du har gjort min dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Harkel, ursäkta mitt beteénde nu, men jag måsta bara skratta. Aaahahahahahaha! Så j*vla skön kommentar. Helt spontant sådär. Hahaha, tack så mycket SlewME du har gjort min dag. Ingen fara Är rak och säger hur jag känner och tycker. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tänkte precis göra en topic om att report inte fungerade. Men min skräphög till data hade problem så.. Så så, den kan inte vara sämre än min 300Mhz som står i hallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts