Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag vet att det ska finnas ett sånt program. Tänkte söka men vad skulle jag söka på? Så kan ni ge tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Powerstrip. Då trycker man bara alt + ctrl och Plus/minus så blir det ljusare/mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det finns en sån funktion inbyggd i de flesta skärmar, eller i annat fall på grafikkortet själv om man vet var man ska leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) *Inget* Redigerad 1 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Brukar väll vanligast sitta knappar på skärmen där man kan ljustera? Right? Exakt det Cortez sade, men bra försök att ta åt dig äran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Exakt det Cortez sade, men bra försök att ta åt dig äran Förlåt, ångrar mig djupt. Läst kanske inte så noga? Ska lova att editera bort så du kan sova. Redigerad 1 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Förlåt, ångrar mig djupt. Läst kanske inte så noga? Ska lova att editera bort så du kan sova. Tack, det uppskattas. Gillar att ha respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tack, det uppskattas. Gillar att ha respekt. Respekt WHAT? asså... Vill du ha respekt? spela Counter-strike... du kommer få massa respekt från tyskarna Forum är ett Forum, Got that? Forum är ente Respekt Paradiset... sälj citron om du vill ha 10 Poäng till respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Klart har jag det fullt på skärmen! Men demn är gammal och kass så behöver mer "power" Ska pröva ditt tips HurHur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Respekt WHAT? asså... Vill du ha respekt? spela Counter-strike... du kommer få massa respekt från tyskarna Forum är ett Forum, Got that? Forum är ente Respekt Paradiset... sälj citron om du vill ha 10 Poäng till respekt Behöver du bli så upprörd, ibland kan man läsa emellan raderna dvs att jag inte var fullt seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Behöver du bli så upprörd, ibland kan man läsa emellan raderna dvs att jag inte var fullt seriöst. Nästa gång kanske du kan skriva Tack, det uppskattas. Gillar att ha respekt. *Icke-Seriös* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Behöver du bli så upprörd, ibland kan man läsa emellan raderna dvs att jag inte var fullt seriöst. Eller... [OSERIÖS] Bla bla bla [/OSERIÖS] Men nu, back on track... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) HOWHOW Och Cortez (Corzes...sry glömde dig) är visst dem ända som vet vad man snackar om i den här topicen. Duktiga gossa får kakor, Här får ni båda 1 och en halv kaka, snart när dem är färdiga Redigerad 1 oktober, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Mjo men jag kan inte få det att funka... Det händer ingen om jag håller inne ctrl+alt och sen trycker plus eller minus... kan inte hitta den funktionen manuellt i programmet heller. EDIT: Hittade nu! Redigerad 1 oktober, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mjo men jag kan inte få det att funka... Det händer ingen om jag håller inne ctrl+alt och sen trycker plus eller minus... kan inte hitta den funktionen manuellt i programmet heller. EDIT: Hittade nu! Det ska fungera, testa starta om datorn.. Fungerar skitbra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Fick det att funka nu. Nu när vi väl är igång så har jag en dum fråga till. Finns det något porgram som gör så att ljudkortet inte brusar så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Varför inte bara ta allt i Datorhjälps-tråden Den Officiella Redigerad 1 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts