MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Dom som är med nu. Zlipp MoriX ZewoX RadiuZ Sniper Bubbli Redigerad 2 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Någon som vet varför mitt spel blir svartvitt när jag spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Dom som är med nu. Zlipp MoriX ZewoX RadiuZ Sniper Bubbli Är jag med i clanen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Fortfarande ingen som vet varför mitt spel blir svartvitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har fixat det nu. Spelar ni på någon speciell server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har fixat det nu. Spelar ni på någon speciell server? Brukar spela på servern : ............. eller på egen. eftersom det funkar nu ( jag har inte spelat där än men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Någon som vet när fan man får ljussabeln på singleplayer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Någon som vet när fan man får ljussabeln på singleplayer ? När du har spelat kanske 40% av spelet. Du kommer då få din ljussabel efter att du har blivit prövad av vår allas LUKE SKYWALKER! Jag fuskade mig förstås till mig ljussabeln efter 10 sekunder .. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag med P-C :"> !!! Men någon som tyckte att Spoiler varning maybe Någon som tyckte att Desann var svårare än tavian (är sista bosen i Jedi academy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det kommer inte fram några servrar när jag ska spela online. Det bara står där och ingenting händer. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det kommer inte fram några servrar när jag ska spela online. Det bara står där och ingenting händer. Någon som vet vad felet är? Ställ in den på att leta rätt på internet-servrar, och ta sen Get new List Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Haha första gången jag spelar och får 11+ mot proffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Haha första gången jag spelar och får 11+ mot proffs! Proffs?. tss. du har inte mött mig å radiuz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag med P-C :"> !!! Men någon som tyckte att Spoiler varning maybe Någon som tyckte att Desann var svårare än tavian (är sista bosen i Jedi academy Desann hade jag inga större problem med. Bara att undvika hans små elchocker och snurra runt lite granna. MoriX: Pro? Du har lirat 11 timmar. pff. nub! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Desann hade jag inga större problem med. Bara att undvika hans små elchocker och snurra runt lite granna. MoriX: Pro? Du har lirat 11 timmar. pff. nub! Han lär sig snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Desann hade jag inga större problem med. Bara att undvika hans små elchocker och snurra runt lite granna. MoriX: Pro? Du har lirat 11 timmar. pff. nub! Tyst! går faktist as bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Är 11 timmar mycket? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Är 11 timmar mycket? =) Naa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts