RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope, det behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kånkar hem det ifrån buskarna och med 0,5 så blir det nog klart imorn. Få se om jag spelar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Går i ca 50kb/s.. Rotat klart det ur buskarna om typ 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Stor-CHATT på MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Så, då var det färdiginstallerat. Ska vi som kan spela nu snart, eller? Var jävligt längesen jag spelade, kommer nog inte gå sådär jättebra. Vilket spelsätt ska vi köra? Tycker vi kör i lag, med lightsabers only. (:!!! Adda mig på MSN och bjud in, vill ju också vara med. (:!!! EDIT: Visst fan, mitt MSN krånglar ju. Aja, skriv IP till servern så joinar jag. Redigerad 1 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ni kan ju alltid spela Jedi Academy med mig om ni får tråkigt. =P Kolla nedan för IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Så, då var det färdiginstallerat. Ska vi som kan spela nu snart, eller? Var jävligt längesen jag spelade, kommer nog inte gå sådär jättebra. Vilket spelsätt ska vi köra? Tycker vi kör i lag, med lightsabers only. (:!!! Adda mig på MSN och bjud in, vill ju också vara med. (:!!! EDIT: Visst fan, mitt MSN krånglar ju. Aja, skriv IP till servern så joinar jag. Bjuder in dig, om du loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej, för det heter Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast. Nej, det gör det inte. Det heter Star Wars (baserad på filmerna): Dark Forces (Star Wars: Dark Forces I(96), II(98), III(2002)): Jedi Knight II: Jedi Outcast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Så, då var det färdiginstallerat. Ska vi som kan spela nu snart, eller? Var jävligt längesen jag spelade, kommer nog inte gå sådär jättebra. Vilket spelsätt ska vi köra? Tycker vi kör i lag, med lightsabers only. Adda mig på MSN och bjud in, vill ju också vara med. EDIT: Visst fan, mitt MSN krånglar ju. Aja, skriv IP till servern så joinar jag. Fixa X-fire www.xfire.com gör ett acc. ladda ner. säg ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Vi har fixat en klan [GTAsajten] ( [GTAsajten] i blått. namn i valfri färg ) Medlemmar : Zlipp MoriX ZewoX RadiuZ Sniper ( sry ) Dom som vill vara med får det. Redigerad 2 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vi har fixat en klan [GTAsajten] ( [GTAsajten] i blått. namn i valfri färg ) Medlemmar : Zlipp MoriX ZewoX RadiuZ Dom som vill vara med får det. Är oldschool, ska "köpa" det så är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag är också med. Jag har "beställt" det nu. Kan dock inte spela idag. Godnigt, laddies. Redigerad 1 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är oldschool, ska "köpa" det så är jag på Fint! FIXA X-FIRE ALLA SOM SKA VARA MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har äntligen fått det ur busken.. Vi kan kanske spela imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Håller på att tjöpa det nu. Vill också lira med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Såklart ni kan få det adda Msn : mm__91 X-fire : mm91xxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vi har fixat en klan [GTAsajten] ( [GTAsajten] i blått. namn i valfri färg ) Medlemmar : Zlipp MoriX ZewoX RadiuZ Dom som vill vara med får det. Heeey!!! JAG var också med i klanen!! Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nån som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag har lagt till dig MoriX.... bubbli bara så du vet. Nävermind. Det löste sig. Redigerad 2 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ska vi spela lite i klanen i dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts