RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Borta... Redigerad 1 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 60 % nu viie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Ok, vilka skulle vara med nu då? *MoriX *RadiuZ *Sniper(?) *Jacker(?) *Invictus *ZeWoX Redigerad 1 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nån som kan peka mig till en bra buske? Piratebay-busken funkade inte.. Kanske rent av kunna skicka det genom MSN-busken? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nån som kan peka mig till en bra buske? Piratebay-busken funkade inte.. Kanske rent av kunna skicka det genom MSN-busken? =) Valt den som de seedas mest på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Japp.. får bara ett felmedelande där de står "Avstängd (ConnectException:Connection refused: connect) Kanske använder fel port.. (56123) Blockar TPB den porten eller? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 . http://jk2files.jediknight.net/file.php?id=2 Dedi Server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vad heter spelets fullständiga namn. Vill ladda ner demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Japp.. får bara ett felmedelande där de står "Avstängd (ConnectException:Connection refused: connect) Kanske använder fel port.. (56123) Blockar TPB den porten eller? =/ Testa 22186 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Funkar inte 2 kbps, orka vänta 349 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) 15-20kb/s för mig.. för segt.. Ingen som har mer än 1mbit upload som är snäll? Redigerad 1 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 10 min kvar tills jag fått ner spelet, så jag kan va med och lira sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Bra=P Adda mig, zlipp@hotmail.com Eller x-fire: zlipp. Redigerad 1 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Bra=P Adda mig, zlipp@hotmail.com Eller x-fire: zlipp. Eller mig mm__91@hotmail.com ( jag ska försöka köra dedi. ) x-fire : mm91xxx JAG SEEDAR I 30 MIN! (:!!! (:!!! Redigerad 1 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Adda mig på MSN om ni vill spela sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok, vilka skulle vara med nu då? *MoriX *RadiuZ *Sniper(?) *Jacker(?) *Invictus Jag vill va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok, adda mig eller moriX, på msn, eller x-fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Varför lirar ni inte Star wars jedi academy det är ju nyare och roligare då man kan dubbla svärd och ett sånt där som darth maul har i första filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Man kanske behöver key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Får väl börja installera då. Någon som vet om det behövas patchas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts