RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ville bara tipsa om det gamla spelet JediOutcast, som har rätt så bra grafik, bra story och skitkul MP-läge. Det utspelar sig åtta år efter den sista delen (där Darth Vader dör). Fast det är ett gammalt spel är MP-delen fylld med spelare. Leta rätt på den i din lokala buske, den behöver ingen CD-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Heter det "jedi knight 2 outcast", eller heter det bara "JediOutcast"? Är inte så inne i dessa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Heter det "jedi knight 2 outcast", eller heter det bara "JediOutcast"? Är inte så inne i dessa spel. Jo, skrev bara förkortningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Heter det "jedi knight 2 outcast", eller heter det bara "JediOutcast"? Är inte så inne i dessa spel. Det heter Star Wars: Dark Forces III: Jedi Knight II: Jedi Outcast. Om man ska vara lite petig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jaha, ok. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det heter Star Wars: Dark Forces III: Jedi Knight II: Jedi Outcast. Om man ska vara lite petig. Nej, för det heter Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ville bara tipsa om det gamla spelet JediOutcast, som har rätt så bra grafik, bra story och skitkul MP-läge. Det utspelar sig åtta år efter den sista delen (där Darth Vader dör). Fast det är ett gammalt spel är MP-delen fylld med spelare. Leta rätt på den i din lokala buske, den behöver ingen CD-key. Krav? tar hur mkt plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Pentium II or Athlon 350 MHz 128 MB RAM 16 MB Grapich Card Och det är ändå från -02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Pentium II or Athlon 350 MHz 128 MB RAM 16 MB Grapich Card Och det är ändå från -02. Haha lol . min dator klarar det Ska leta i buskarna trodde det var ett nytt spel ^^ läste inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Tihi, fixade det för en stund sen, kul. Någon som vill lira från ca 21:00-03:00, ? (jag suger ) Redigerad 1 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Tihi, fixade det för en stund sen, kul. Någon som vill lira från ca 21:00-03:00, ? (jag suger ) OK då säger vi 22.00! Redigerad 1 oktober, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tihi, fixade det för en stund sen, kul. Någon som vill lira från ca 21:00-03:00, ? (jag suger ) Jao, varför inte... Var länge sedan jag spelade. Måste bara installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vid 21 kan jag logga in, heter RadiuZ. Ska vi skapa någon server, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mja, går det bra vid 22-tiden? Och vet inte det här med servern, kommer den ut direkt till internet om man gör den? Om det gör det, så kan jag fixa servern, om det inte går, så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ska själv installera sen! Var hittade ni spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ska själv installera sen! Var hittade ni spelet? I ett potatisland med ett piratskepp som symbol, men tog nån dag för mig att skörda potatisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 I ett potatisland med ett piratskepp som symbol, men tog nån dag för mig att skörda potatisen. OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) 48 % jag kan spela snart Lust å spela med mig då? edit: gick fortare än ja trodde. blir kväll.. Redigerad 1 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 OK då säger vi 22.00! Hinner nog till det jag med Adda på msn ni som ska spela mm__91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kan joina när jag fått ner spelet men det kan ta ett bra tag nån med snabb uppkoppling kanske har lust att skicka mig spelet annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts