Kane Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har startat en gaming och film site och behöver lite hjälp med den. Jag kan inte designa den, moederera den och skriva artiklar och sånt själv. Desutom måste jag hålla på med sökmotorn som är i java och är ett helvette att programmera. Så jag behöver alltså bra och pålitliga moderatorer till den. Om du skulle vilja vara med och hjälpa tll med den så säg till. (Alltså maila mig på hietanen@gmail.com). Du kan registrera dig och sedan kan jag göra dig till moderator. Tipsa gärna kompisar om sidan så att jag får lite besökare, och snälla... inga kommentarer om att "det finns redan en sån här sida" (konkurrans kan vara kul) eller "det kommer aldrig att bli någonting" (det kommer bli något om jag får hjälp). Besök sidan på MegaPoints.info.se eller MegaPoints.TK. Båda fungerar. //Walle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) det finns redan en sån här sida det kommer aldrig att bli någonting EDIT: Allvarligt, varför tror du att du lyckas bättre än de andra 3^128 personerna som har gjort forum om samma sak? EDIT2: Sökmotor i Java... snälla? *asgarvar* EDIT3: Fast en sak kan jag bidra med... ställ om tidszonen på forumet! EDIT4: Invisionfree... Jag får kramp! EDIT5: En sak till... Se hur sidan ser ut i FF istället för att lita blint på att allt ser ut som det gör i IE! (Syftar på att din email täcks av pollfrågan) EDIT6: Källkoden ser ut som om den är gjord in another n00b-WYSIWYG-editor. EDIT7: The code contained in this file is copyrighted by www.jojoxx.net The file may be used for none commercial applications and distributed as long as these lines remain intact. The file or part of it may not be sold or included in any other commercial application without agreement from the author. If you have questions or comments, contact the author at http://www.jojoxx.net © Copyright - www.jojoxx.net - 2004 Java och JavaScript är två helt olika saker. Och vad är jobbigt med det om du inte ens har gjort den själv? EDIT8: <script type="text/javascript" src="file:///C|/Documents%20and%20Settings/Walter%20Hietanen/Mina%20dokument/Hemsidor/MegaPoints/search_db.js"></script> Förväntar du dig att alla ska ha ditt skript på datorn? Redigerad 1 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 N1 Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 EDIT6: Källkoden ser ut som om den är gjord in another n00b-WYSIWYG-editor. Och det gör inte koden på din sida? Sönderbuggad är den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Och det gör inte koden på din sida? Sönderbuggad är den också Min sida (xogede-tech.tk för er som inte vet) är 100% egenkodad. Exakt var ser den ut att vara gjord i en WYSIWYG-editor? Kan dock inte förneka att den är buggig, då jag tyvärr inte haft möljighet att testa den under en annan upplösning än 1280x1024, och det har jag min j*vla windows att tacka för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag kan inte designa den, moederera den och skriva artiklar och sånt själv. Då ska du nog inte ha en egen sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har startat en gaming och film site och behöver lite hjälp med den. Jag kan inte designa den, moederera den och skriva artiklar och sånt själv. Desutom måste jag hålla på med sökmotorn som är i java och är ett helvette att programmera. Så jag behöver alltså bra och pålitliga moderatorer till den. Om du skulle vilja vara med och hjälpa tll med den så säg till. (Alltså maila mig på hietanen@gmail.com). Du kan registrera dig och sedan kan jag göra dig till moderator. Tipsa gärna kompisar om sidan så att jag får lite besökare, och snälla... inga kommentarer om att "det finns redan en sån här sida" (konkurrans kan vara kul) eller "det kommer aldrig att bli någonting" (det kommer bli något om jag får hjälp). Besök sidan på MegaPoints.info.se eller MegaPoints.TK. Båda fungerar. //Walle Jag tycker du ska skita i sidan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts