nexus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Clan spelar sökes till spelet counter strike... klass:noob,medel,pro hur lange har ni spelat: Jag... klass:noob pa vag att bli medel jag borjade spela idag fast jag har skaffa cs for 2-3-4 ar sen men jag har haft paus en eller tva manader. Sa nu vill jag skaffa clan... Clane ska heta |P.L.F| namn... |P.L.F|Nexus Dom 5 forsta spelarna far va med... Redigerad 1 oktober, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Clan spelar sökes till spelet counter strike klass:noob,medel,pro hur lange har ni spelat: Jag... klass:noob pa vag att bli medel jag borjade spela idag fast jag har skaffa cs for 2-3-4 ar sen men jag har haft paus en eller tva manader. Sa nu vill jag skaffa clan... Använd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=4870&st=3280 och kom inte med dåliga bortförklaringar som P-C, snälla - låt bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Clan spelar sökes till spelet counter strike... klass:noob,medel,pro hur lange har ni spelat: Jag... klass:noob pa vag att bli medel jag borjade spela idag fast jag har skaffa cs for 2-3-4 ar sen men jag har haft paus en eller tva manader. Sa nu vill jag skaffa clan... Clane ska heta |P.L.F| namn... |P.L.F|Nexus Dom 5 forsta spelarna far va med... .vadå klass noob medel pro? då kan ju vem som helst vara med.. från din morsa till heaton.. *skrattar* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts