Flamman Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jaha, då visar jag väl mina Första Vapen jag gjort någonsin Bild: http://img222.imageshack.us/img222/5904/vapen3av.png Har inga Texturer, kände bara att jag ville visa mina första vapen Öppen för all Kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kunde du inte gjort en egen topic!? tyckte dom såg lite för... öhh... framtida ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kunde du inte gjort en egen topic!? tyckte dom såg lite för... öhh... framtida ut Nä, jag tänkte att det var väl onödigt att dra igång en ny topic för att visa en bild, och när denna topicen ändå handlade om "Nya vapen" så tänkte jag att jag lägger det här. Finns ju ett Showroom, men denna tråd passade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nä, jag tänkte att det var väl onödigt att dra igång en ny topic för att visa en bild, och när denna topicen ändå handlade om "Nya vapen" så tänkte jag att jag lägger det här. Finns ju ett Showroom, men denna tråd passade... Nä... Den här handlar om sir.pers AK5:a, inte om första vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jaja, då Gjorde jag väl fel då Postar i Showroom nästa gång, om det blir nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jaja, då Gjorde jag väl fel då Postar i Showroom nästa gång, om det blir nån NEJ! snälla INTE MER NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts