I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Den e bra gjord Nästan lika snyggt som Grims vapen. Men Grim e lite erfarnare, och vet det där med polygonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ta expoer as 3ds eler save as 3ds, du behöver fulla versionen för att kunna göra det och du behöver fulla versionen av zmod2 för att kunna imoprtera sa dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har fulla versionen av sketchup (a.a bannar mig nog om jag säger var jag "hittade" det ) men inte av zmod2 och jag exporterade som 3ds sen försökte jag öppna i zmod 1 men det gick inte men jag sparade den sen när jag öppnade den så öppnades den i zmod2 men jag kunde bara titta på den i zmod2, kan du adda min msn och förklara hur jag gör? Ro_br_@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har fulla versionen av sketchup (a.a bannar mig nog om jag säger var jag "hittade" det ) men inte av zmod2 och jag exporterade som 3ds sen försökte jag öppna i zmod 1 men det gick inte men jag sparade den sen när jag öppnade den så öppnades den i zmod2 men jag kunde bara titta på den i zmod2, kan du adda min msn och förklara hur jag gör? Ro_br_@hotmail.com Jag orkar inte förklara mer googla lite o tänk jag exportera rinte mina vapen till sa en kompis i tyskland gör det åt mig för jag e för trög o lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men hur gör du dina vapen Grim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men hur gör du dina vapen Grim? Som alla andra kanske bara det att en i tyskland gör om dom till gta sa dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men hur gör du dina vapen Grim? I sketchup och zmod, men när dom är färdiga så öppnar jag upp vapnet som jag ska ersätta i 3ds och plaserar så cj holler den rätt i spelet sen skickar jag den till tysken som "konventerar" till sa dff format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Förbannat snyggt. Nu ska du bara fixa så att den funkar i spelet sen får du ta in en bild på den när han håller i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fick in den i gta vc men det blev lite buggigt Jag böt ut den mot m4 men m4:an hade inga dummies så vapnet var ca 1 m från tommy, sen testade jag med ak, men då byttes inte vapnet ut ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fick in den i gta vc men det blev lite buggigt Jag böt ut den mot m4 men m4:an hade inga dummies så vapnet var ca 1 m från tommy, sen testade jag med ak, men då byttes inte vapnet ut ens Det finns ingen ak i vc men när du ska ersätta ett vapen i vc så öpnnar du in zmod o lägger ditt vapen so den är i samma storlek som den du ersätter kolla alla 4 viknklar så den ligge exakt som den du ersätter sej deletar du den du ska ersätta sen exporterar du till dff så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ok :S men testa att sök på ak47 i gta vc då? Det kommer fram en ak iaf men den kanske bara hänger i en affär eller nåt :S VAr tog texturerna vägen Nu måste jag fixa zmod2! Redigerad 2 oktober, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ok :S men testa att sök på ak47 i gta vc då? Det kommer fram en ak iaf men den kanske bara hänger i en affär eller nåt :S Ak47 i vc img är bara en fil som dom glömde från gta3, man kan hitta massa grejjer från vc i sa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ok då vet jag kan du fråga den där tysken om han kan göra om min till sa dff ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ok då vet jag kan du fråga den där tysken om han kan göra om min till sa dff ? Nej han hjälper bara mig han e väldigt aggro mot nybörjare han hatade mig ibörjan men när jag började lära mig att göra bättre modeller som nu så lungnade han sej, men jag gör huds till honnom o han exporterar åt mig för han är inte så bra med skinna o rita... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ok då vet jag kan du fråga den där tysken om han kan göra om min till sa dff ? URSJYST!!! Får vi ha med den i GTA: Sweden? Konvertera den till SA o få den att funka ordentligt så tar vi mer än gärna med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vill ha de vapnet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 URSJYST!!! Får vi ha med den i GTA: Sweden? Konvertera den till SA o få den att funka ordentligt så tar vi mer än gärna med den! Jag postade den på gta sweden forumet men visst får ni det, ska bara lyckas konventera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Som ja sa förut: Quote speedez Förbannat snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts