tommy killer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Nej, men jag känner någon/några som gör det. En i min klass gör det och han säger att han har vunnit 200 kr. Men han vet inte vilken sida han spelar på! Själv så tror jag inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope... verkar lite sjukt att slänga ut pengar på spel (om inte data spel), dessutom på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote:nej, men jag har testat ett poker-flash spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Spelar poker online, med polare å deltar ibland på "pokerkvällar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Japp jag lirar online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts