Space Hunter2001 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hehe eftersom det är så poker galet nu på siståne så tycker jag det vore intressant. Att veta ifall någon gör det och isåfall, ifall det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nein. Klädpoker ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope, det gör jag inte. Har inga planer på att börja heller. Jag håller mig till saker där man tjänar pengar genom att rekrytera folk till deras sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Lirar lite free rolls ibland... är det värt det? vad har man att förlora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Nej, men jag känner någon/några som gör det Min bror har tjänat ihop 2000 svenska eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Nej, men jag känner någon/några som gör det Min bror har tjänat ihop 2000 svenska eller något Och hur mycket har han förlorat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej. Poängen med poker är ju att man ska sitta och kolla på ansiktsuttrycken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Och hur mycket har han förlorat? Han ligger plus 2000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja Multipoker/PartyPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja Multipoker/PartyPoker. Multipoker här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Multipoker här med. Här med, men spelar bara med "playmoney". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej. Jag är nog för dålig. Vet inte riktigt hur det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nix. Händer att man spelar poker irl med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Spelade poker med Play Money (fiktiva pengar) ett tag men tröttnade. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja Multipoker/PartyPoker. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej, men känner en kille som vann 10000, morsan tog 9000 av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Frerolls och play money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag lirar på http://www.pokerroom.com/ och http://www.holdempoker.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) . http://www.bunnypoker.com Redigerad 1 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts