skribb Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej, ser ju förjävligt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Beror på hur lång ner man har byxorna när det räknas som "häng" jag har lite "häng" kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej det brukar jag inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har inget dubbelt gällevarehäng, har inte byxorna under rumpan.. Däremot hänger de lite, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Ja . Stora påsiga byxor, som jag har å hänga. Redigerad 1 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är det sidenkallingar då eller? Har jag sidenkallingar på mig åker de upp när jag rör mig... Men meningen är ju inte att man ska ha dem på sig särskilt länge Vote: Ja (Man ser märket) Nope, bara helt normala kalsingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts