darkjak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 I och med att vi redan gått igenom Åmålighet, så får vi likaväl ta Gällevarehäng. Gällevarehäng e alltså då byxorna hänger ner så man ser kallingarna, o dubbelt är då man ser nedanför kallingarna! Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope, därimot brukar kallsingarna dras upp av sig själva när jag svettas Nätterna på GTAsajten är då en konstig tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Nej Men ibland åker dom ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Nej Men ibland åker dom ner Det gör dem inte alls... håll käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope, därimot brukar kallsingarna dras upp av sig själva när jag svettas Nätterna på GTAsajten är då en konstig tid Är det sidenkallingar då eller? Har jag sidenkallingar på mig åker de upp när jag rör mig... Men meningen är ju inte att man ska ha dem på sig särskilt länge Vote: Ja (Man ser märket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vote: Ja eller ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Bara på somrarna, då jag hänger runt badstränderna och byxorna "råkar" falla till marken framför småbarn. Dessvärre har jag ofta glömt att ta på mig kalsonger de dagarna. Ibland blir dock denna metod för otymplig, men då tar jag bara på mig min stora rock, och försöker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nix! Kör enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jo. Byxorna är lite för stora så det blir automatiskt Redigerad 1 oktober, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jo. Byxorna är lite för stora så det blir automatiskt " I och med att vi redan gått igenom Åmålighet, så får vi likaväl ta Gällevarehäng. Gällevarehäng e alltså då byxorna hänger ner så man ser kallingarna, o dubbelt är då man ser nedanför kallingarna!" - darkjak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej, jag är ingen ghettosmurf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det händer väl...när man glömt skärpet. Men om det är lera eller skit jag går i så drar jag fan upp brallorna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Mina polare har det Extremt mycket! Men inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 1. Nej 2. Det är juvenile att ha sidenkallingar 3. Det borde vara mot lagen att ha häng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts