MP5 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Detta är igentligen onödigt men tänkte fråga er för jag kan inte bestäma mig själv. Frågan: Tycker ni jag ska köpe gta3 på pc? Jag har det redan på ps2 men pc versionen verkar vara roligare eftersom man kan ladda ner mods och såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag tycker absolut att du ska köpa det, det är lättare att navigera med musen och du slipper autosiktet, grafiken är snyggare och så har du möjlighet att installera mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 eller vänta på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 autoaim roxx fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 eller vänta på VC Har det redan på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Tror nog att jag ska köpa det . gta3 och gta vc på ps2 hemma hos farsan och gta3 på pc hos morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Om du redan har har köpt det så kan du ju ladda ner det någonstans... onödigt att betala hundralappar när du redan har det på PS2. arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Om du redan har har köpt det så kan du ju ladda ner det någonstans... onödigt att betala hundralappar när du redan har det på PS2. arman jayleno88@hotmail.com Tror nog inte det . Risken kan bli att det blir dåligt när man laddar ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Tror jag ska köpa det om två veckor för då är jag hos min mamma igen. Men veckan som kommer nu får jag hålla mig tillgta vc och gta3 på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Ska köpa gta3 på pc på lördag tror jag ska köpa cs också(alla snackar om det i skolan och spelar det så det är väl lika bra att köpa det Men gta står mig alltid närmast mitt hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts