Geten123 Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tjena alla SA älskare! Det är såhär att jag har ett litet problem. När jag startar upp spelet och när menyn kommer upp, då kommer det upp ''gta blablabla måste avslutas''. Och jag har försökt och tagit bort moddar å sånt som kanske krånglar men det verkar ej lösa problemet. Nån som vet en anledning till problemet och en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Ska prova det, men är mina mods kvar efter det? EDIT: Fan det funka ej! Ska prova och avinstallera alla mina bilmods, tror det är dom som krånglar för dom har krånglat förut. Redigerad 30 september, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ska prova det, men är mina mods kvar efter det? Vet faktist inte, har inte aft nått moddat GTA på dator. Men det är ju bara å flytta dom om du vill ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Kan detta vara problemet?bild Redigerad 30 september, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag tycker att du ska avinstallera allting och ta bort alla mods osv. Sedan kan du installera in det igen. Om inte det fungerar får du väl ta och formatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts