rabarben Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) I polisparkeringen i Los Santos (Den man hämtar Sweet på)om man går in på parkeringshuset så ser man att 1 polis misshandlar en civil och en annan står och tittar på Bildbevis --------> http://img250.imageshack.us/img250/5580/polissommisshandlarcivil0wq.th.jpg EDIT: plats för ovanståande bild: http://img263.imageshack.us/img263/9822/platsdrpolismisshandlarcivil4m.th.jpg Redigerad 30 september, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aldrig hört talas om den myten men kul att någon kommer med riktiga bevis istället för "jag läste på ett forum att..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aldrig hört talas om den myten men kul att någon kommer med riktiga bevis istället för "jag läste på ett forum att..." Ja det tycker jag med.. Annars finns det många hemligheter som e sanna som de har skrivit upp på www.gamefaqs.com. Har du testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 ... Hahaha, omg vad du är rolig. Nästa person som gör sådär får en varning, just FYI. T: Det har varit känt ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Som Topp3 sa, det varken en myt eller nyhet. Förresten så råkar platsen vara polishusets parkering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 ... Kan du inte lämna detta forumet och dela med dig av din roliga humor till fuska.se´s forum istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kan du inte lämna detta forumet och dela med dig av din roliga humor till fuska.se´s forum istället? Har redan gjort det. Uppskattas inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 ... HAHAHAHAHAHHAA DU ÄR ROLIG DU HAHAHAHA DEN BILDEN HAR JAG ALDRIG SETT!111 HAHAHAHAHA förväntade du dig något sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 HAHAHAHAHAHHAA DU ÄR ROLIG DU HAHAHAHA DEN BILDEN HAR JAG ALDRIG SETT!111 HAHAHAHAHA förväntade du dig något sånt här? Faktist inte. Tyckte att det var ointressant därför postade jag den. Hade inte tanken på att få folk att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kul med såna där minigrejer som man kan kolla upp. Men jag skulle inte kalla det en myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
timpen Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Måste bara få komma med en lite onödig kommentar, en myt kan inte vara sann. om det är en myt betyder det att ingen vet om det är sant eller ej. Det är bara en myt fram till det att någon bevisar att det antingen är sant eller inte. Jag brukar inte posta något här eftersom jag inte anser att min åsikt behövs men nu var jag tvungen att dela med mig av mina kunskaper. Redigerad 30 september, 2005 av timpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag hittar inte ner dit, är det kanske vid det där polis saken som man får 3 stjärnor om man går in i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag hittar inte ner dit, är det kanske vid det där polis saken som man får 3 stjärnor om man går in i? Jo det är där.... i parkeringshuset! Ps om du smyger in får du inte 3 stjärnor! Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Sett för ett tag sen, det har verklighetsinflytande. Det var sån här misshandel som startade uppror i Los Angeles...uhm... jag minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hade inte tanken på att få folk att skratta. Jag skrattade lite i alla fall =) Angående om parkeringshuset så är det nog inte så många som har sett det! Så det är bra att du postar bild, rabarben. "Myt" kanske inte just är rätta ordet men en hemlig grej är det allt. Vågar inte kalla det för påskägg heller =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag skrattade lite i alla fall =) Angående om parkeringshuset så är det nog inte så många som har sett det! Så det är bra att du postar bild, rabarben. "Myt" kanske inte just är rätta ordet men en hemlig grej är det allt. Vågar inte kalla det för påskägg heller =/ "En liten "bonus" " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag skrattade lite i alla fall =) Angående om parkeringshuset så är det nog inte så många som har sett det! Så det är bra att du postar bild, rabarben. "Myt" kanske inte just är rätta ordet men en hemlig grej är det allt. Vågar inte kalla det för påskägg heller =/ Jao, grund tanken var inte precis att vara rolig. Aja, alla har inte samma humor. Har sett det ett antal gånger, brukar skjuta ihjäl den som blir misshandlad med sniper. Rabarber jah, gott. =') Redigerad 1 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Jag såg sånna poliser som misshandlade en BLÅ man i polisgaraget i Los Santos! Jag fotade mannen med min mobil. Kan lägga upp den nån gång. Redigerad 1 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hahaha, omg vad du är rolig. Nästa person som gör sådär får en varning, just FYI. T: Det har varit känt ett tag. Syftar du på mig? Varför då var denna tråden fel på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts