sebbe_coolman Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag har hört att det går att låsa upp hot coffee modden i ps2...går det? isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja det går, men det innebär att du måste ha någon sorts lagring antar jag eftersom innehållet på skivan inte kan ändras. Jag såg en kod för att få fram det på PS2 till gameshark och såna fusk/hacktillbehör. Du ska skaffa dig en Action Replay Max och sen slå in följande kod: JD3N-EV68-AGRW0 4PMG-6VNA-PBZQ7 BKR1-JF84-6Q23C U7Q0-6H91-6JATX 5540-HY63-181MY 7FB5-3052-PWB8N 03AH-5PBC-9K2T7 Efter att du "haft sex" (eller vad det nu ska föreställa - de har ju kläder på sig och animationerna är det sämsta jag sett) så hamnar du i en osynlig "låda". Då ska man trycka på alla axelknapparna för att komma ur. Kan göra sparfilen korrupt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Du ska skaffa dig en Action Replay Max och sen slå in följande kod: Det var som.. Å jag som just fått Action Replay MAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är skit fult. dom kunde gjort en filmscen så hade det blivit bra. men de e fuult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det var som.. Å jag som just fått Action Replay MAX Är du go eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Är du go eller? Go?.. Ska nog ändå inte testa eftersom att det finns risker att savefiler kanske slutar fungera..? Och är för lat för å testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts