Tangelito Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jaha, vet nån när unreal tournament 2005 ska komma ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ifall du tänker på det som man senast har fått se så kommer det heta 2007 om jag kommer ihåg rätt, det borde väl släppas antingen -06 eller -07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Unreal Tournement 2007 kommer ut nån gång 2-4 kvartalet 2006 Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Innan dess bör man nog skaffa ny dator, eller iallafall grafikkort... Inget grafikort i hela världen klarar Unreal 3 motorn på högsta grafik! (dvs grafiken som visas på bilderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Inget grafikort i hela världen klarar Unreal 3 motorn på högsta grafik! (dvs grafiken som visas på bilderna) De som gör spelet lär ju iaf ha tillräckligt starka grafikkort på sina superdatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 De som gör spelet lär ju iaf ha tillräckligt starka grafikkort på sina superdatorer De enda bilder som visats av UT2k7 är till PS3 / xbox360 (Eller vilken ond konsol det nu var?) om jag inte har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 De enda bilder som visats av UT2k7 är till PS3 / xbox360 (Eller vilken ond konsol det nu var?) om jag inte har fel? WHAT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Spelet kommer till pc era nötter, och ska tydligen funka finfint med 6600 gt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 För dom som undrar så är det PC only spel... och sen så har dom bara visat bilder från motorn i sin fulla kraft, inga fula konsolbilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Sant ju att grafiken är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Jag sa aldrig att spelet inte skulle komma till PC som vissa av er verkar se det som, och att spelet är till ENDAST pc är bullshit. www.ign.com <--- source of intelligence? Nåja nåja, nu visade det sig ju att det faktiskt visats bilder från PCversionen, men jag har inte kikat på spelet sedan E3 det här året, ber om ursäkt. Redigerad 3 oktober, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Dom lär väl släppa nått Unreal Championship III eller nått till konsolerna, men Unreal Tournament ska avnjutas på PC enligt mig. Dock så finns det ju massor av spel som håller på att utvecklas med Unreal III motorn till konsolerna. Bland annat Gears of War som också utvecklas utav Epic. Redigerad 4 oktober, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts