Mathias Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Finns det något program eller ngn inställning som får rösten att låta som smurfar i msn? har sökt på google och forumet men inte hittat något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Finns det något program eller ngn inställning som får rösten att låta som smurfar i msn? har sökt på google och forumet men inte hittat något alls. Varför just smurfar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Asså menar inte att det ska va smurfar menar att rösten ska bli "snabb" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 SÖK SÖK SÖK SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 har sökt på google och forumet men inte hittat något alls. LÄS LÄS LÄS LÄS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Finns det sånna program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det var det jag ville veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja, jag har gjort en sådan tråd i Allmänt & jag har fått svar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja, jag har gjort en sådan tråd i Allmänt & jag har fått svar där. Länka då din lindiga strööööm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Skaffa MSN Plus så kan du skicka ljudklipp som du själv lagt in. Bara att ta en smurfröst, lägga in och spela upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja men jag vill ju kunna använda det i "f2 grejen" och som perlan sa kan du inte länka istället för att bara skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Men du har väl hört- talas om Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Eftersom att jag skrev att jag sökt utan lycka på google så jaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Om det nu fanns en sån här tråd. Länka till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Däremot, finns dt nån plats där man kan byta ut msn ljuden? som t .ex inlognings melodin Fannn va dåligt dt går för leksand.... får hoppas att dt går bra på måndags premiären.. ska nog dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Däremot, finns dt nån plats där man kan byta ut msn ljuden? som t .ex inlognings melodin Fannn va dåligt dt går för leksand.... får hoppas att dt går bra på måndags premiären.. ska nog dit Msn PLUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag har gjort egna ljud, spelat in och 'robotiserat' min röst när den säger 'En av dina kontakter har loggat in', faktiskt rätt underhållande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Msn PLUS Hur gammal e du? alla som är vettiga i skallen vet att msn plus är anledningen till varför msn har ett sånt dåligt ryckte, dt är msn plus som proppar din dator full med virus, spelar ingen roll vilka brandväggar llr antivirus program du har, så kommer du alltid få virus av den skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hur gammal e du? alla som är vettiga i skallen vet att msn plus är anledningen till varför msn har ett sånt dåligt ryckte, dt är msn plus som proppar din dator full med virus, spelar ingen roll vilka brandväggar llr antivirus program du har, så kommer du alltid få virus av den skiten Fast där har du rätt mycket fel.... Du får lika mycket virus från det programmet som från IE... Det beror helt och hållet på hur du använder programmet... Tänk innan du skriver männska... om du nu är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fast där har du rätt mycket fel.... Du får lika mycket virus från det programmet som från IE... Det beror helt och hållet på hur du använder programmet... Tänk innan du skriver männska... om du nu är det. Tack BTW... Sweeman, du ville veta vad programmet hette... Jag sa det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts